021-41454

شایعه سفر تایلند و رد ویزا شینگن

شایعه سفر تایلند و رد ویزا شینگن

شایعه سفر تایلند و رد ویزا شینگن

شایعه سفر تایلند و رد ویزا شینگن

شنیده اید که می گویند اگر در تراول هیستوری و یا همان تاریخچه سفر های خودتان سفر به تایلند وجود داشته باشد برای اخذ ویزای شینگن دچار مشکل خواهید شد و ممکن است به شما ویزا ندهند؟

سال هاست که شایعه ای به این مضمون بر سر زبان هاست که اگر تایلند رفته باشید ویزای شینگن نمی دهند و البته برخی ها هم به این روش تایلند نرفتن خود را توجیه می کنند.

در جریان مصاحبه ای که برخی از کشورها همانند هند برای دادن ویزا با شما می کنند از شما می پرسند آیا سفر به پاکستان و یا عراق داشته ای یا نه و در صورت سفر به عراق و خصئصا پاکستان ممکن ات ویزا به شما ندهند ولی نه در فرم هایی که برای گفتن ویزای شینگن باید پر کنی و نه در مصاحبه هایی که با شما می شود از شما در مورد اینکه سابقا به تایلند یا هر کشور دیگری سفر کرده اید یا نکرده اید سوال و جوابی نمی شود.

 

ختم کلام

این که تایلند رفته باشید ویزای شینگن نمی دهند شایعاتی است که ایرانی ها ساخته و پرداخته اند و واقعیت ندارد و هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد. این روزها وضعیت توریستی تایلند پس از فوت شاه زیاد مساعد نیست  اما هیچ کدام این دلایل باعث نمی شود شما فکر کنید اگر در پرونده سفر خود تایلند را داشته باشید ممکن است نتوانید ویزای شینگن را دریافت نمایید.

چه بسا بسیاری از افرادی که تا به حال چندین مورد سفر به تایلند را در پاسپورت خود داشته اند و توانسته اند ویزای شینگن را دیافت نمایند پس به جای این که با این شایعاات ذهن خودتان را درگیر نید و ناراحت شوید سعی کنید پرونده خود را قوی تر کنید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :