021-41454

مهاجرت با خویشاوندی

مهاجرت با خویشاوندی

مهاجرت با خویشاوندی

مهاجرت با خویشاوندی

مهاجرت به کانادا از محبوب ترین مهاجرت ها می باشد که این محبوبیت به واسطه ی سطح بالای زندگی و انواع امکانات تفریحی و درمانی یا اموزشی این کشور حاصل شده است.شاهد ان هستیم که سالانه تعداد زیادی از افراد از کشور های مختلف با انواع تخصص و تحصیلات و یا بیزینس ها از طرق مختلف به این کشور مهاجرت میکنند تا زنگیی اسوده تر را تجربه کنند .یکی از روش های مرسوم در مهاجرت به کانادا ،مهاجرت با خویشاوندی و یا ازدواج می باشد که البته احتیاج به دارا بودن یک سری شرایط خاص هست که در زیر به ان می پردازیم.
مهاجرت با خویشاوندی به کشور کانادا همان طور که اشاره شد بسیار محبوب است زیرا اکثر کسانی که مهاجرت میکنند تمایل دارند خویشان خود را نیز در کنارشان داشته باشند.

اقوام نزدیک کسانی که شهروند کانادا می باشند و البته همین طور کسانی که اقامت دائم دارند میتوانند از این سیستم مهاجرت بهره ببرند.این اقوام به طور دقیق شامل همسر و والدین ، پدر و مادر بزرگ و البته فرزندان وابسته ، همسر فرزند وابسته

.فرزند وابسته در مهاجرت با خویشاوندی به چه معناست ؟

در زمان درخواست برای اقامت در کانادا فرزند زیر ۲۲ سال باید باشد و البته مجرد باید باشد این قوانین گسترده و داری تبصره و بندها متفاوتی می باشد که پرونده های مهاجرت را متفاوت می سازند و لزوم تکمیل این پرونده ها توسط متخصص و کارشناس در این زمینه را پررنگ تر می سازد .

مهاجرت با خویشاوندی از راه های مهاجرت محبوب و موفق برای مهاجرت به کشور زیبا و پهناور کانادا می باشد.
اژانس ثزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلف مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان می باشد. منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :