021-41454

دره عمیق پلدار آنتالیا

دره عمیق پلدار آنتالیا

دره عمیق پلدار آنتالیا

دره عمیق پلدار یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا می باشد که در 92 کبلومتری شمال شرق آنتالیا واقع شده است. این دره با عمق 400 متر و تا 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار قرار گرفته است. در این دره گونه های مختلفی از گیاهان و درختان وجود دارد که در نوع خود بسیار بی نظیرند. در انتهای این دره 2 منطقه دیدنی دیگر وحود دارد که آن هم از جاذبه های آنتالیا به شمار می رود.

poldar1

یکی منطقه شهر باستانی سلگه و دیگری قله کوهستانی دده گل که بسیاری از گردشگران در تور آنتالیا از آن بازدید می کنند. در قسمت شمال شرقی به سمت تاشاگیل و بش کوناک یک مسیر به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود که گردشگران می توانند از این مسیر خود را به این پارک زیبا برسانند.  این جاده در مسیر خود از میان جنگل های زیبا با آب های خروشان عبور می کند که طبیعت زیبای آن هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند. این پارک دارای دوپل است که بر روی رودخانه قرار گرقته اند.

poldar2

poldar3

در این پارک رستوران هایی در کنار رودخانه قرار گرفته اند که انواع ماهی کباب شده با طعم های عالی را برای میهمانان تور آنتالیا سرو می کنند. در تور آنتالیا می توانید از غذاهای این منطقه در کنار طبیعت بسیار زیبا لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر در تور آنتالیا می توانید از قسمت درباره آنتالیا نیز دیدن نمایید.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :