021-41454

جشنواره های بهاره

جشنواره های بهاره

جشنواره های بهاره

بهار که از راه می رسد برای همه ما نوید بخش شکوفایی و سرسبزی است همزمان  با این شروع دوست داشتنی جشنواره های مختلفی در گوشه و کنار دنیا در فصل بهار  برگزار می شود تا شادی و جذابیت بهار را برای هر کدام از ما چند برابر کند در این متن به چنئ نقطه از گوشه و کنار جهان سر می زنیم تا ببینیم کشور های مختلف برای شروع بهار چه جشن هایی دارند.

 

جشن پنیر در انگلیس

این جشن به صورت یک مسابقه عجیب و غریب در انگلیس برگزار می شود و به طور معمول در جنوب  غربی این کشور برگزار می شود بسیاری از کارشناسان گفته اند که درحدود سیصد سال از اغاز این جشن می گذرد بنابراین یکی از قدیمی ترین جشن هایی محسوب می شود که در  فرهنگ انگلیس ریشه دوانده است.

این مسابقه جالب و هیجان انگیز به این صورت است که یک پنیر چهار کیلویی از بالای یک تپه به پایین غلتانده می شود و هر کدام از شرکت کنندگان مسابقه به دنبال این پنیر می دوند در نهایت هر کس که بتواند این پنیر را زود تر از بقیه بگیرد  برنده شده است.

 

جشن نوروز

در ایران و بسیاری از کشور های فارسی زبان مثل  تاجیکستان و افغانستان و پاکستان سال جدید را هم زمانبا شروع  بهار جشن می گیرند و به دیدار دوست و اشنا می روند هم چنین مرسوم است که سفره ای پهن می کنند و در ان سبزه ماهی گل سنبل سیر سکه سمنو سماق سیب و سنجد قرار ی دهند که هر کدام سنبل روی داد های خوشایندی است که مردم دوست دارنددر سال اینده برایشان پیش بیاید.

 

جشن تخم مرغ

هم زمان با شروع بهار در بوسنی جشن تخم مرغ برگزار می شود و مردم در مکان های خاصی در شهر جمع می شوند هزاران تخم مرغ نیمرو درست می کنند و دور هم میل می کنند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :