021-41454

جذب سرمایه گذار در دبی

جذب سرمایه گذار در دبی

جذب سرمایه گذار در دبی

جذب سرمایه گذار در دبی

دبی شهری زیبا و مدرن با صنعت توریسم بسیار قوی میباشد . این شهر توانسته سالانه میزبان تعداد بسیار زیادی مسافر از سراسر قاره ها باشد و ضمن ایجاد محیطی امن و ارام برای مسافران انواع گسترده ای از امکانات تفریحی و گردشگری را نیز ارائه دهد .

این شهر کوچک با دارا بودن منایع نفتی یکی از شیخ نشینان ثروتمند به شمار میرود که اهالی ان در اسایش و رفاه زندگی میکنند این همه موفقیت با سرمایه گذارای های شرکت های خارجی در این شهر به اوج رسید . ضمن انکه دبی را قطب خرید در منطقه ساخت باعث رونق هر چه بیشتر صنعت توریسم و خرید و فروش در این شهر شد .

این برنامه یکی از برنامه های زیر ساختی حکومت دبی است این شهر با ایجاد منطقه ازاد بازرگانی جبل علی و برداشتن مالیات در این ناحیه سبب جذب تعداد بسیار زیادی از شرکت های بزرگ جهان شد انها در این منطقه به داد ستد و احداث مراکز تولیدی خود زده اند و در نمایشگاه هایی بسیار بزرگ و در سطح بین المللی شهر دبی شرکت کرده و به ارائه ی تولیدات خود می پردازند .

این برنامه با ایجاد امنیت بالا بسیار اسان تر و سهل تر شد . دبی که اکنون یکی از شهر های بسیار امن و ایمن برای سرمایه گذاری و مسافرت میباشد همچنان با خرید اخرین تکنولوژی های مربوط به پلیس , نیروی پلیس خود را تجهیز تر و قوی تر میکند تا بتواند با ایجاد امنیت بیشتر جذب سرمایه گذار در دبی را بالاتر ببرد و بیش از پیش به شکوفایی اقتصادش کمک کند .

در این شهر کوچک بسیاری از برند های مشهور و به نام جهانی چه در زمینه ی پوشاک , چه در زمینه ی عطر و ماشین و زیور الات و هر انچه فکر کنید شعبه دارند .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :