021-41454

شهربازی سر پوشیده دبی

شهربازی سر پوشیده دبی

شهربازی سر پوشیده دبی

دبی از شهر های زیبا و با امکاناتیست که برای سفر خانواده ها و جوانان بسیار مناسب و مهیج می باشد . این شهر که تنها در طی صد سال اخیر این چنین دست خوش تغییر شده است و مراحل و پلکان ترقی را با سرعتی باور نکردنی طی کرده است مکانی ایده ال برای سپری کردن اوقات فراغت می باشد.

دبی دارای انواع زیادی از پارک های ابی زیبا و مجهز مانند پارک ابی اتلانتیس و واید وادی می باشد که محیطی دلچسب و زیبا را به مسافران تقدیم میکند ضمن انکه مسافران این شهر در فصول گرم سال میتوانند با استفاده از این پارک های ابی از گرمای هوا رها شوند.

به تازگی شهر بازی سر پوشیده در دبی را اندازی شده است . شهر بازی بسیار مجهز و زیبا با انواع و اقسام بازی های مهیج و ترن های هوایی که در محیطی بسته و دارای سیستم تهویه ی مطبوع میزبان مسافران و علاقه مندان می باشد.

شهر بازی سر پوشیده در دبی در زمینی با مساحت بزرگ و در چند قسمت متفاوت احداث شده است و دارای انواع گوناگونی از تفریحات و بازی های به روز دنیا می باشد در این مجموعه ی بزرگ انواع رستوران ها و کافی شاپ ها برای پذیرایی از بازدید کنندگان می باشد تا انها احساس کمبودی در این مجموعه ی بزرگ نکنند.

اطلاعات تکمیلی

احداث شهربازی سر پوشیده دبی امری بسیار ضروری و مهم مینمود زیرا با توجه به گرمای بسیار شدید در فصل تابستان دبی که استفاده از انواع امکانات و مکان های تفریحی در فضای باز را غیر ممکن می سازد برای جذب توریست و حفظ میزان گردشگران در این فصل ساخت این دست مراکز گردشگری که در فضاهای بسته هستند در دبی امری بسیار ضروری می باشد تا مسافران بدون ازار دیدن از آب و هوای گرم دبی از این امکانات استفاده کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :