021-41454

جاذبه های سالزبورگ

جاذبه های سالزبورگ

جاذبه های سالزبورگ

جاذبه های سالزبورگ

 

خانه موتزارت

مکان به دنیا امدن موتزارت  در اپارتمانی درخیابان گترایدگاسه واقع شده است موتزارت در سال 1880 متولد شد و امروزه محل سکونت او تبدیل به موزه ای برای علاقه مندان شده است در این موزه اثار مختلفی از جمله ویولن بچه های موتزارت پیانوی او مدارک نامه ها و نگاره هایی از این موسیقی دان در محل زندگی او وجود دارد در طبقه سوم این موزه اهنگ های موتزارت را می توانید بشنوید که به وسیله.

کامپیوتر هایی پخش می شود در این مکان هم چنین می توانید دستخط هایی از موتزارت را مشاهده کنید.

 

موزه اسباب بازی سالزبورگ

این موزه بسیار مورد علاقه خانواده ها و به خصوص کودکان است  در این موزه مجموعه ای از اسباب بازی هایی از قرون وسطی می توانید پیدا کنید.

هم چنین اسباب بازی های نوری و تجهیزات عکس برداری را می توانید پیدا کنید در مجاورت این موزه هم چنین یک فروشگاه اسباب بازی بزرگ وجود دارد که می توانید سوغاتی های هیجاان انگیزی برای کودکان تهیه کنید.

 

کاخ هلبران

کاخ هلبران در دروازه ورودی شهر سالزبورگ قرار دارد پارک های بزرگ فواره ههای رنگارنگ و باغ وحش سالزبورگ در این مکان وجود دارد.

نکته جالب توجه دیگر این که در این کاخ فواره های مخفی بسیاری وجود دارد که هر زمان می تواند روی شما اب بپاشد بنابراین هنگام وروود به این کاخ به این نکته هیجان انگیز توجه کنید.

نرخ ورود ی این کاخ برای بزرگسالان کودکان و هم چنین دانش اموزان متفاووت است و از 3 یورو تا 8 یورو متغیر است.

سالزبورگ از دو عمارت مستطیلی شکل در مجاورت هم تشکیل شده است که در هر کدام از عمارت ها اتاق هایی با معماری منحصر به فرد وجود دارد که برای علاقمندان به هنر و معماری جالب توجه است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :