021-41454

جاده های استرالیا

جاده های استرالیا

جاده های استرالیا

هر ساله هزاران نفر به دلایل متفاوت در جاده ها مصدوم، نقص عضو و یا کشته میشوند. بخش ایمنی جاده ها از جمله چالش های پیش روی دولتهاست.

سازمانهای درگیر در ایمنی این بخش مسئول رفع این چالشها و حل مشکلات  برای رسیدن به شبکه جاده ای کارا و ایمن میباشند. مدیریت ایمنی جاده ای استرالیا بر مبنای این اصل که  مردم همواره در جاده ها اشتباه خواهند کرد اما نباید این اشتباهات منجر به مرگ و یا جراحات جدی گردد و سیستم حمل و نقل جاده ای باید طوری طراحی و مدیریت گردد تا استفاده کنندگان از جاده های در حداکثری ایمنی قرار داشته باشند.

برای این منظور باید از استراتژیها و برنامه های بلند مدت در مدیریت ایمنی جاده استفاده گردد، که نقش قوانین و اختیارات دولت و سازمانها موبوطه بسیار حائز اهمیت است.

در این میان برای داشتن قوانین و دستور العمل های مناسب اهمیت پیدا میکند. باید عنوان کرد که استرالیا با داشتن زیرساخت های مناسب و استفاده از مهندسی مدرن و نوآوریها در جاده ها و همچنین استفاده از مدلینگ جاده های استاندارد میباشد.

جاده اقیانوسی در جنوب شرقی استرالیا به عنوان مثالی از زیباترین جاده این کشور شناخته میشود و منظره های بی نظیری از برخورد اقیانوس جنوبی با قاره استرالیا رو میتوان  در طول مسیر دید

این جاده توسط سربازهای بازگشته از جنگ جهانی اول ساخته شده است  و جز آثار ملی استرالیا ثبت شده است

استفاده از نرم افزارهای کاربردی صنعت حمل و نقل در استرالیا نیز در حل مشکلات کمک کرده است نوآوریهایی همچون دستگاههای بازرسی التراسونیک، ابزارآلات اندازه گیری مشخصات و ترازی، تکنولوژی پارامترهای جوش، انواع سوئیچ ها و سیگنالها و شبیه سازهای دینامیکی برای طول قطارها که همه از مطالعه و تحقیق و توسعه بوجود آمده و از جمله فرصتهای موجود برای همکاری با این صنعت بزرگ میباشد.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :