021-41454

جاده های استرالیا

جاده های استرالیا

جاده های استرالیا

هر ساله هزاران نفر به دلایل متفاوت در جاده ها مصدوم، نقص عضو و یا کشته میشوند. بخش ایمنی جاده ها از جمله چالش های پیش روی دولتهاست.

سازمانهای درگیر در ایمنی این بخش مسئول رفع این چالشها و حل مشکلات  برای رسیدن به شبکه جاده ای کارا و ایمن میباشند. مدیریت ایمنی جاده ای استرالیا بر مبنای این اصل که  مردم همواره در جاده ها اشتباه خواهند کرد اما نباید این اشتباهات منجر به مرگ و یا جراحات جدی گردد و سیستم حمل و نقل جاده ای باید طوری طراحی و مدیریت گردد تا استفاده کنندگان از جاده های در حداکثری ایمنی قرار داشته باشند.

برای این منظور باید از استراتژیها و برنامه های بلند مدت در مدیریت ایمنی جاده استفاده گردد، که نقش قوانین و اختیارات دولت و سازمانها موبوطه بسیار حائز اهمیت است.

در این میان برای داشتن قوانین و دستور العمل های مناسب اهمیت پیدا میکند. باید عنوان کرد که استرالیا با داشتن زیرساخت های مناسب و استفاده از مهندسی مدرن و نوآوریها در جاده ها و همچنین استفاده از مدلینگ جاده های استاندارد میباشد.

جاده اقیانوسی در جنوب شرقی استرالیا به عنوان مثالی از زیباترین جاده این کشور شناخته میشود و منظره های بی نظیری از برخورد اقیانوس جنوبی با قاره استرالیا رو میتوان  در طول مسیر دید

این جاده توسط سربازهای بازگشته از جنگ جهانی اول ساخته شده است  و جز آثار ملی استرالیا ثبت شده است

استفاده از نرم افزارهای کاربردی صنعت حمل و نقل در استرالیا نیز در حل مشکلات کمک کرده است نوآوریهایی همچون دستگاههای بازرسی التراسونیک، ابزارآلات اندازه گیری مشخصات و ترازی، تکنولوژی پارامترهای جوش، انواع سوئیچ ها و سیگنالها و شبیه سازهای دینامیکی برای طول قطارها که همه از مطالعه و تحقیق و توسعه بوجود آمده و از جمله فرصتهای موجود برای همکاری با این صنعت بزرگ میباشد.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

قوانین ازدواج در کانادا,ازدواج در کانادا,قانون ازدواج در کشور کانادا,مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :