021-41454

تلفن های ضروری کانادا چیست

تلفن های ضروری کانادا چیست

تلفن های ضروری کانادا چیست

در این متن تلفن های ضروری کانادا را به شما معرفی می کنیم . که اگر در کانادا زندگی می کنید یا به انجا سفر کردید تلفن هایش را بدانید زیرا در واقع دانستن انها ضروری می باشد.

 

911:

این شماره تلفن برای موقعیت اظطراری خدمات پلیس، آتش نشانی و یا آمبولانس می باشد .اگر خدایی نکرده شما دچار مشکلی شدید و جان شما در خطر بود با این شماره تماس بگیرید و شماره گیری 911 رایگان است و به صورت خودکار به اپراتور مورد نظر شما وصل می شود

 

211:

اگر شما سوال های مهمی دارید می توانید با این شماره تماس بگیرید و تمام این تماس ها به صورت محرمانه می باشد و 24 ساعته در تمام روزهای سال پاسخگومی باشند و به 150 زبان در دنیا مسلط هستند . کارشناسان 211 درباره کودک و خانواده و بهداشت و مسکن و مسائل دیگر شما را کمک می کنند .همچنین تماس به این شماره رایگان می باشد.

 

18002678097:

اگر به برنامه و خدمات دولت استانی نیاز داشتید می توانید به این شماره تماس بگیرید.

 

411:

این شماره راهنمای تلفن است و اپراطور در پیدا کردن شماره مورد نظرتان به شما کمک می کند و باید برای ان هزینه ای بپردازید که 50 سنت می باشد.

 

18006226232:

شماره تلفن خدمات فدرال است اگر شما خواستید که به برنامه و خدمات دولت فدرال دسترسی پیدا کنید به این شماره تماس بگیرید.

این شماره تلفن هایی که به شما معرفی کردیم بسیا کاربردی و مفید می باشد اگر شما در کانادا به مشکل بربخورید می توانید به این شماره ها تماس بگیرید و از اپراطورها کمک بگیرید . بیشترین شماره های پرکاربرد 911 و 411 و 211 می باشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :