021-41454

نمایش بزرگ دبی

نمایش بزرگ دبی

نمایش بزرگ دبی

نمایش بزرگ دبی

دبی شهری بسیار محبوب و مورد توجه توریست ها میباشد .این شهر با برگزاری انواع جشن ها و گرد همایی ها لحظات بسیار بی نظیری را برای مسافرانش به وجود می اورد که در کنار هتل های بسیار لوکس و مجلل و انواع مراکز خرید و تفریحی این شهر سبب گسترش هر چه بیشتر صنعت توریسم این شهر شده است . این شهر انواع ورزش های هیجان اور و گرد همایی های بی نظیر را برای مسافرانش تدارک میبیند که خاص ترین انها شرکت در نمایش بزرگ دبی میباشد.

شرکت در نمایش بزرگ دبی در حقیقت خاص ترین و فوق العاده ترین اجرای بین المللی میباشد که در دبی میتوانید شاهدش باشید .در این برنامه ی شاد و بسیار خاص شما شام و تماشای نمایش بینظیر را با هم در اختیار خواهید داشت.این برنامه که نمایشی بی نظیر میباشد در مساحت 10000 متر مربع و در سالن چند منظوره و بسیار مجلل که در طبقه ی 42 هتل شانگری-لا قرار دارد برگزار میشود . این سالن توانسته عنوان مرتفع ترین سالن جهان را نیز به دست اورد و با شرکت در این نمایش خارق العاده لحظات فراموش نشدنیی را تجربه خواهید کرد.

برای شرکت در نمایش بزرگ دبی بهتر است بچه همراه نداشته باشید تا بتوانید به راحتی از برنامه های خاص و ویژه ی این نمایش بزرگ لذت ببرید . این یک تفریح بی نظیر و سرگرم کننده است که میتوانید ساعات زیادی را به ان بپردازید و سفرتان به دبی و البته شرکت در نمایش بزرگ دبی لذت ببرید.از این دست نمایش ها و شب نشینی ها در سراسر دبی مرسوم و به راه است اما این نمایش که در این سالن بزرگ و مجهز برپا میشود بسیار دیدنی و وسوسه کننده خواهد بود .در سفرتان به دبی شبی را به شرکت در نمایش بزرگ دبی اختصاص دهید.

نمایشگاه عرب هلث دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

نمایشگاه ماشین آلات پوشاک استانبول سا همان نمایشگاه Clothing Machinery همه ساله در حوالی اردیبهشت ماه هر سال به تاریخ ما (اپریل میلادی) برگزار می گردد نمایشگاهی است برای نمایش آخرین دست آوردهای صنعتی ترکیه در زمینه ماشین آلات نساجی ، تولید پوشاک و لباس می باشد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :