021-41454

ساندویچ های خوشمزه ملل

ساندویچ های خوشمزه ملل

ساندویچ های خوشمزه ملل

ساندویچ های خوشمزه ملل

 

ساندویچ گوشت دودی

این ساندویچ ها یکی از غذاهای پر طرفدار در بین مردم کانادا محسوب می شود که می توانید هم به صورت سرد و هم به صورت گرم میل نمایید و برای این که خوشمزه تر شود از سس خردل استفاده کنید.

 

ساندویچ کاتسو ساندو

این ساندویچ یک غذای بسیار ساده ولی در عین حال خوشمزه است که مربوط به ژاپن است و شما می توانید این ساندویچ را در همه رستوران های ژاپن پیدا کنید.

کاتسو ساندو گوشت پخته شده است که در سس مایونز  قرار می گیرد و سپس در نان پیچیده می شود.

 

ساندویچ ارپا

این ساندویچ در کلمبیا طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما هم جزو ا فرادی هستید که به غذاهای تند علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می کنیم این ساندویچ خوشمره  را از دست ندهید.

آن چه که در بین مردم و گردشگران این ساندویچ را متمایز گرده است نان است که خمیر نان این ساندویچ  با آرد ذرت و به روش بخصوصی تهیه می شود وگرنه داخل این ساندویچ، گوشت پخته شده یا سوسیس وجود دارد.

 

ساندویچ سمیتا

نان این ساندویچ تا حد زیادی شباهت به نان همبرگر دارد اما بافت آن کاملا با همبرگر ها فرق دارد. درون این ساندویچ گوشت اووکادو و هم چنین پنیر را خواهید دید.

شاید از دیدن اووکادو در این ساندویچ تعجب کنید اما باید بدانید که در فرهنگ مردم مکزیک اووکادو جایگاه مهمی دارد و در بیشتر غذاها استفاده می شود.

 

ساندویچ چاکارو

در این ساندویچ از گوشت مرغ یا گوشت بوقلمون استفاده می شود. هم چنین آنچه که باعث می شود این ساندویچ به عنوان یکی از خوشمزه ترین ساندویچ ها شناخته شود لوبیا پخته هایی است که در بین گوشت قرار میگیرد و  باعث می شود طعمی متفاوت و خلاقانه ای ایجاد شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :