021-41454

بهترین خطوط هواپیمایی ایران

بهترین خطوط هواپیمایی ایران

بهترین خطوط هواپیمایی ایران »

بهترین خطوط هواپیمایی ایران

هواپیمایی ماهان Mahan Air

شرکت هواپیمایی ماهان یک شرکت هواپیمایی خصوص در ایران می باشد.دفتر مرکزی ماهان ایر در تهران واقع است.این شرکت توسط بخش خصوصی در سال 1372 شمسی تاسیس گردیده است.این ایرلان از زمان تاسیس تا به امروز پیشرفت های فراوانی داشته است و نام پرواز ماهان نه تنها به عنوان بهترین و امن ترین خط هوایی در ایران شناخته شده بلکه جز لیست یکی از امن ترین خطوط هوایی در منطقه می باشد.علاوه بر این امنیت بالا ، خدمات آن بویژه سرو غذاها و نوشیدنی ها و سایر خدمات در پرواز آن رضایت بخش بوده و از نظر نظم در ساعات پرواز نیز بسیار مطلوب می باشد.

 

هواپیمایی ایران ایر Iran Air

Iran Air

یکی از بهترین خطوط هواپیمایی ایران می باشد. شرکت هواپیمایی ایران ایر تور در سال ۱۳۷۲ به عنوان یک شاخه فرعی از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که به اختصار به آن هما می گویند می باشد که در جهت انجام کارهای چارتری و توریستی شروع به فعالیت نموده استو  سپس به وزارت دفاع ملحق شد. ایان ایر در اصل در سال 1321 تاسیس شده و سپس از سال 1360 شمسی مجددا به کار خود ادامه داد اما با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، اما نام بین المللی آن همان ایران ایر می باشد و به بسیاری از مسیر های داخلی و خارجی پرواز دارد.

 

هواپیمایی آسمان Iran Aseman

هواپیمایی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان در سال پس از انقلاب و در سال ۱۳۵۹ شمسی حاصل از ادغام چهار شرکت هوایی ایر تاکسی ، پارس ایر ، ایر سرویس و هور آسمان متشکل شد. در اوایل قرار بود این شرکت هواپیمایی ، پرواز به نقاط دور و پرت ایران داشته باشد و در نتیجه می بایست هواپیما های کوچک داشت اما بنا به قانون آن زمان ، کلیه خطوط هواپیمایی ایران باید هواپیماهای پهن پیکر داشته باشند و آن هم با قانون خودش را وقف داد . ماهان ایر از ناوگان با برد متوسط و هواپیماهای با صندلی بیشتر به کار گرفت و در مناطقی که مسافر کمتر و مشکلات بیشتری داشت پرواز کرد. دفتر مرکزی ماهان ایر در تهران قرار دارد و دارای دو پایگاه فعال در شیراز و مشهد است.البته در سال ۱۳۹۳ ماهان ایر با میانگین تأخیر زمانی ۴۵ دقیقه‌  بیشترین تأخیرات پروازی را در میان شرکت‌های هواپیمایی داخلی دیگر داشت!

 

هواپیمایی تابان Taban Airlines

هواپیمایی تابان

شرکت هواپیمایی تابانیکی از تازه ترین شرکت‌ های هواپیمایی خصوصی در ایران است و دفتر مرکزی این شرکت در  مشهد است و با اخذ مجوز در سال 1384 ، رسما کار خود را از سال 1385 آغاز نمود.

 

هواپیمایی کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر  متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش بوده و در سال 1371 تاسیس شد و شروع به کار نمود.این ایرلاین از هواپیماها مک‌دانل داگلاس ام‌دی-۸۰ و فوکر 10 استفاده می نماید.

هواپیمایی قشم Qeshm Air

هواپیمایی قشم

هواپیمایی قشم ایر ، یکی از هواپیمایی‌های دولتی ایرانی است که در سال 1372 مجوز گرفت و با نام قشم فراز فعالیت نمود.این شرکت هواپیمایی همینک ۲۲ فروند هواپیما دارد و بیشتر و بویژه در آغاز در مسیر های تهران – قشم و تهران – دبی فعالیت داشت.در سال 91 نام آن از فراز قشم به هواپیمایی قشم تغییر یافت.

 

هواپیمایی آتا

هواپیمایی آتا

یک شرکت هواپیمایی ایرانی است که در شهر تبریز و در سال 1387 تأسیس شده‌ است که 16 امین خط هوایی در ایران می باشد.ر حال حاضر این شرکت دارای ۶ هواپیمای بوئینگ MD و ۴ هواپیمای ایرباس آ-۳۲۰ می‌باشد و دارای پرواز های داخلی و نیز خارجی به کشورهای منطقه دارد.

بهترین خطوط هواپیمایی ایران

__________________

رزرواسیون پروازهای داخلی و خارجی

پرواز به اقصی نقاط جهان ، رزرو کلیه مسیرهای بین قاره ای ، کشوری ، داخلی کشورها

پرواز های سوتو (Soto)

پرواز کلیه مسیرها از سرتاسر جهان به ایران

پرواز های ایران ایر ، ترکیش ، امارات ، لوفتانزا ، قطر و …

 »» منتظر تماس شما عزیزان هستیم:

021-41454

یزدان گشت سفیران ، متخصص در خدمات رزرواسیون پرواز

» مشاهده تور های خارجی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :