021-41454

اقتصاد در کبک

اقتصاد در کبک

اقتصاد در کبک

اقتصاد در کبک

استان کبک در کانادا از زیباترین استان های کانادا می باشد.جنگل های وسیع و سر سبز ، تپه های گرد زیبا با تعداد زیادی در یاچه و ابراه استان کبک را دارای طبیعتی بی نظیر و باور نکردنی ساخته است.اقتصاد در کبک بسیار شکوفا و پر رونق است به طوری که این استان توانسته مقام ۳۸ اقتصاد بزرگ در جهان را به خود اختصاص دهد.اقتصاد کبک بسبار صنعتی و متنوع می باشد.محصولات متنوع صادر میشوند و اشتغال رونق فراوان دارد.
اقتصاد در کبک پر رونق و شکوفا است .

این شهر مقام سی و هشتمین اقتصاد جهان را به دست اورده است .این مقام به کمک ساخت و تولید پیشرفته کبک ممکن شده است که محصولات با متنوعی را برای صادرات اماده میکنند.از محصولات تولیدی کبک برای صادرات می توان به هلیکوپتر ، قطار های زیر زمبن ،نرم افزار های پیشرفته ، دیسک فشرده ، اسباب بازی و …..اشاره داشت.این استان از لحاظ منابع طبیعی نیز بسیار ثروتمند و غنی می باشد .

استان کبک بیشتر از یک سوم لوله و کاغذ و الوارهای نرم را تولید می کند.کبک به واسطه ی تولید زیاد برف با انرژی اب مقدار زیادی برق را به کشور همسایه اش امریکا صادر میکند و درامدی از صادرات برق نیز در کنار درامد از کشاورزی ودامداری به دست می اورد.

این استان برای ایجاد شغل و کاهش بیکاری تلاش های ستودنی زیادی انجام داده است و اکنون ۷.۲ درصد میزان بیکاری در این استان را کاهش داده است.اقتصاد در کبک در جنب و جوش و پیشرفت است و اهالی این استان در رفاه به سر می برند.رفاه اقتصادی در کنار امکانات تحصیلی و درمانی و خدمات رفاهی این استان را به منطقه ای محبوب برای اقامت و مهاجرت بدل کرده است.ا
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلفی مانند پیکاپ ،اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان می باشد.منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :