021-41454

استیگیولا غذای محلی ایتالیا

استیگیولا غذای محلی ایتالیا

استیگیولا غذای محلی ایتالیا

استیگیولا غذای محلی ایتالیا

ایتالیا کشوری با قدمت و تاریخی کهن است.این کشور که محل فرمانروایی رمیان و امپراطوری قدرتمند رم میبوده در تهیه و پخت پز انواع غذاهای مدیترانه ای و یونانی و ایتالیایی بسیار خلاق و متنوع است.در گردش در خیابان های ایتالیا از انواع پیتزا و پاستا تا بستنی های متنوع و شیرینی و انواع نوشیدنی وجود دارد.در بسیاری از شهر ها نوشیدنی و بستنی و خوراک خاص ان شهر وجود دارد.

استیگیولا Stigghiolaغذایی لذیذ و بسیار محبوب در ایتالیا است.غذایی بسیار لذیذ که به علت محبوبیت بالا این روزها در همه شهرهاسرو میشود.غذایی لذیذ و خوش عطر که هر رهگذری را برای صرف وعده ای به درون رستوران دعوت میکند.
استیگیولا که از جگر و دل و قوه ی مرغ و گوسفند تهیه میشود بسیار خوش عطر و لذیذ است.این دل و جیگر با انواع ادویه و چاشنی و پیاز و سبزی های معطر خوش بو و طعم دار میشود و به سیخ کشیده کباب میشوند.

کبابی روی ذغال های سخ و سوزان که عطر این غذای لذیذ را در محیط پخش میکنند و نمیتوان در برابر وسوسه ی امتحان ان مقاومت کرد.این غذا که ریشه اش به شهر سیسیل میرسد از خوش مزه ترین و پر طرفدارترین غذاهای خیابانی در کشور ایتالیا میباشد و نکته ی جالب انکه طعم این غذا بسیار به ذائقه و سلیقه ی ما ایرانیان خوش می اید.

در خیابان های زیبای ایتالیا در یک رستوران کنار خیابان با نیمکت های سفید با لیوانی مملو از نوشیدنی خنک این غذای خوش عطر و بو با نان های تازه و گرد سرو میشود و شما ایتالیا را به معنای واقعی کلمه حس میکنید .

کشور طعم و رنگ و هنر که در ان زندگی  شادی جریان دارد.در سفر به ایتالیا استیگیولا را از یاد نبرید.
یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و تیمی متخصص در امر پیکاپ،وقت سفارت واخذ ویزا یاری رسان شما میباشد.با ما تماس بگیرید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :