021-41454

بازار بسیار جالب میوه کانادا

بازار بسیار جالب میوه کانادا

بازار بسیار جالب میوه کانادا

در فصل بهار هر ساله بازار میوه و مواد غذایی در شهر تورنتو کانادا برپا می شود و کسانی که در تورنتو زندگی می کنند مواد غذایی محلی و تازه را از این بازار خریداری می کنند.

بازار سنت لارنس : روز های شنبه از ساعت 5 صبح تا 17 عصر برپا می شود.ادرس این بازار  St. Lawrence  Market, 93 Front St. E می باشد.

بازار خیابان جان:این بازار در روزهای چهارشنبه  از ساعت 3:30تا 19 عصر برپا می شود و از ماه جون تا اکتبر این بازار برقرار می باشد و در باغ های کلیسا این بازار را برپا می کنند و موسیقی زنده و محیطی شاد را دارد و همچنین در این بازار کافه و مکانی برای بازی کودکان وجود دارد ونزدیک به گالری هنر انتاریو می باشد.

و ادرس بازار خیابان جان St. George-the-Martyr Anglican Church, 197 John St. می باشد.

 

بازار میدان دیوید پیکات:

از ماه جون تا اکتبر در روزهای پنج شنبه برپا می شود و در روزهای چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 14:30 ظهر برپا می شود دراین بازار انواع خوراکی های خوشمزه به همراه موسیقی وجود دارد و شما از خرید خود لذت می برید ادرس این بازار  David Pecaut Square, 55 John St. می باشد.

بازار میدان نیتن فلیپیس:از تاریخ 30 می تا اکتبر روزهای چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 14 ظهر برپا می شود و در این بازار می توانید میوه و گل و غذای تازه و نان و پنیر و عسل خریداری کنید ادرس این بازار Nathan Phillips Square, 100 Queen St. W. می باشد.

بازار بیمارستان کودکان:

از دیگر بخش ها بازار بسیار جالب میوه کانادا هست که از تاریخ 30می تا ماه اکتبر روزهای سه شنبه  از ساعت 8 صبح تا 14 ظهر برپا می شود و میوه های این بازار بسیار تازه هستند و طرفداران زیادی دارد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :