021-41454

هتل داوینچی میلان

هتل داوینچی میلان

هتل داوینچی میلان

ایتالیا کشوری زیبا و توریستی است.این کشور با مساحتی کم سالانه میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر میباشد مسافرانی از کشورهای دورو نزدیک که به منظور بهره بردن از زیبایی های این کشور و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی این کشور به ان امده اند.

در ایتالیا هتل های زیبا و بی نظیری وجود دارد تا از مسافران به خوبی پذیرایی کنند یکی از هتل های چهار ستاره و محبوب در شهر میلان ایتالیا هتل داوینچی میلان میباشد کهبازدید از شهر مد و فشن ایتالیا را برای مسافران محبوب تر میسازد.
هتل داوینچی میلان Milan Hotel Da Vinci هتلی زیبا و محبوب نزد جهانگردان میباشد.این هتل دارای ۳۰۷اتاق زیبا و لوکس با تمامی امکانات رفاهی میباشد که در هشت طبقه جای گرفته است و با پارکی دیدنی زیبا با مساحت هشت هزار متر مربع اماده ی پذیرایی از میهمانان خود است.

هتل داوینچی میلان در حقیقت خارج از شهر میلان قرار دارد اما با وجود یک ایستگاه در فاصله ی ۱۵۰متری هتل دسترسی اسانی به مرکز شهر مد ایتالیا خواهید داشت.

اتاق ها دارای وای فای رایگان و تهویه ی مطبوع میباشند و کارکنان با تجربه در تمامی طول شبانه روز اماده ی سرویس دهی به مسافران میباشند.هتل رستوران و پارکینگ نیز دارد و ورود حیوانات اهلی با پرداخت هزینه ای اضافی ممکن است.

هتلی زیبا و دیدنی در محیطی سرسبز و خاص که بعد از گذران روزی پر هیاهو در شهر میلان یکی از بهترین انتخاب ها برای استراحت و ارامش است.کافه ای دنج و دوست داشتنی و رستورانی با انواع غذاهای لذیذ ایتالیای و بین المللی از دیگر امکانات این هتل میباشد.

امکانات هتل داوینچی

ایتالیا به علت انکه قطب گردشگری قویی در قاره سبز میباشد مسلما برای ارامش و اسایش حال مسافرانش دارای تعداد زیادی هتل میباشد.هتل هایی با امکانات رفاهی و تفریحی و اسایشی که بسیار مدرن و زیبا هستند.

برخی از هتل ها در قلعه ها ی بازسازی شده متعلق به قرون وسطا میباشد که اقامت در انها بسیار خارق العادست.هتل داوینچی میلان هتل چهار ستاره و بسیار راحت در شهر میلان است.

این هتل به دور از هیاهو و ازدحام شهر و در جایی دنج اماده ی پذیرش مسافران است. امکانات هتل داوینچی بسیار کامل و در حد استاندردهای جهانی میباشد.
امکانات هتل داوینچی میلان شامل پارکینگ، رستوران ، کافه و اتاق هایی زیبا و بی نظیر در هشت طبقه میباشد.وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان از مزایای هتل است و امکان نگهداری و ورود حیوانات خانگی وجود دارد مشروط به پرداخت هزینه ی انواع خدمات نظافتی مانند نظافت لباس ها ، خشکشویی و اتوکشی مستلزم پرداخت هزینه است.

نظافت اتاق ها روزانه و بسیار مرتب صوذت میگیرد و شما در طی اقامت در اتاقتان همواره اتاقی تمیز با حمام و سرویس بهداشتی درخشان خواهید داشت.کافی شاپ خدمات نگهبانی و میز پذیرش هتل در تمام طول شبانه روز اماده ی خدمات رسانی می باشد.

کارکنان در هتل به چند زبان صحبت میکنند و به زبان ایتالیای ، فرانسه ، اسپانیایی و انگلیسی تسلط دارند.

ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ی اضافی ممکن است.برای سفر به شهر میلان این هتل با امکانات راحت و کافی اماده ی پذیرش شما میباشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :