021-41454

ایتالیا سرزمین شگفتی ها

ایتالیا سرزمین شگفتی ها

ایتالیا سرزمین شگفتی ها

ایتالیا سرزمین شگفتی ها

ایتالیا در مرکز دریای مدیترانه قرار گرفته است . دریایی که تولد تمدن های بسیاری را به خود دیده است . ایتالیا دارای تاریخی غنی از تماس ها و تبادلاتی می باشد که بر مردم اقتصاد و فرهنگ ان تاثیر گذاشته است .

فنیقی ها یونانی ها کارتاژها اعراب ونورمن ها از جمله مللی هستند که در طول قرون با تاثیر گذاشتن بر فرهنگ محلی ایتالیا موجب شده اند تا ایتالیا بطور شگفت اوری غنی از اثار معماری و هنری باشد .
به گزارش پارس ناز براساس محاسبه ای که یونسکو انجام داده بیش از نیمی از میراث فرهنگی جهان در کشور کوچک ایتالیا که مساحتش فقط 25. درصد از خشکی های جهان را شامل می باشد .

نشانه های باقی مانده از گذشته اثار هنری و تنوع فوق العاده طبیعت در شبه جزیره ایتالیا از جمله عوامل جذب گردشگران به این کشور می باشد امروزه جز توریستی ترین کشورهای جهان به حساب می اید .
رم فلورانس ونیز و بسیاری شهرهای دیگر از جمله مقصدهای هنری هستند که برنامه ی هر بازدید کننده ای از شبه جزیره ایتالیا را تشکیل می دهند . در کنار این شهرهای بزرگ و مشهور میراث های فرهنگی پنهانی هم در شهرهایی با تاریخ هزار ساله وجود دارند .

که البته در مسیر اصلی بازدیدها قرار ندارند که برخلاف اینکه کمتر شناخته شده اند اما به اندازه شهرهای هنری ایتالیا جذاب می باشند .
شناخت ایتالیا با بازدید از شهرهای معروف و موزه‌ها و میادین آن کافی نیست، بلکه برای نیل به این مهم، باید دنیای رنگارنگ به اصطلاح ایتالیای کوچک را که غنی از زیبایی‌های طبیعی و هنری بی حساب و صدها مرکز شهری کوچک و متوسط که برخی از آنها پایتخت‌های باستانی با آثاری اصیل و بی نظیر می‌باشند، نیز در نوردید .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :