021-41454

خودرو های سافاری دبی

خودرو های سافاری دبی

خودرو های سافاری دبی

خودرو های سافاری دبی

دبی شهری زیبا با اب و هوای گرم و خشک میباشد که در اطراف ان تمام بیابان های سوزان و خشک قرار دارد .این شهر مدرن و مجلل که در بیابان قد کشده است انچنان در سالهای اخیر در جذب توریست و توسعه ی صنعت توریسم خود موفق بوده است که حتی بیابان های این شهر به لطف خودرو ها در سافاری دبی به یک جاذبه ی گردشگری بی رقیب در این شهر تبدیل شده است .

این شهر مدرن که با تکیه بر امکانات بسیار عالی هتلهایش و مراکز خرید لوکس و مدرن و ایجاد انواع مراکز تفریحی و گردشگری خود توانسته است توریست های زیادی را از سراسر جهان جذب خود کند و بهترین خدمات را به انها نیز ارائه دهد بیایان هایش را نیز ,با احداث چادر های بسیار زیبا و سنتی و برگزاری سافاری های مهیج به قطب گردشگری قدرتمندی نیز بدل نموده است.

خودرو ها در سافاری دبی همگی از برند های بسیار معروف و همگی دارای قدرت موتور های بالا میباشند تا بتوانند با سرعت تپه های شنی بیابان های دبی را بالا و پایین بروند و هیجان و لذت را به مسافران خود هدیه کنند . غالبا در میان خودرو ها در سافاری دبی برند تویوتا و پاترول و بسیاری از برند های مشهور دیگر به چشم میخورند . در مسیرهای ویژه و خاص که دارای امنیت بیشتری هستند و احتیاج به تجربه و تبهر ندارند مسافران این امکان را دارند که در صورت علاقه خود پشت فرمان این خودروهای قوی شاسی بلند بشینند و در بیابانهای دبی گشتی بزنند.ایین روزها در دبی تور های نیم روزه تا چند روزه برای استفاده از امکانات سافاری و اقامت در چادرهای زیبای سنتی این اردوها برگزار میشود و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد .در سفرتان به دبی از تجربه ی سواری با خودرو ها در سافاری دبی لذت ببرید.

نمایشگاه عرب هلث دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

هر كسي به كار خودش مشغول بود

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :