021-41454

ایتالیا و پاستا

ایتالیا و پاستا

ایتالیا و پاستا

ایتالیا و پاستا

کشور ایتالیا با انواع غذاهای لذیذ و طبیعت بی نظیر سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از سراسر جهان میباشد.ایتالیا کشوری زیبا و با تاریخی کهن میباشد .سواحل زیبا و رویایی این کشو با شن هاییی طلاییی بسیار مورد توجه گردشگران میباشد.

ایتالیا کشوری با غذاهای بسیار متنوع و  با شهرت جهانی میباشد که از ان دست به انواع پیتزا،پاستا میتوان اشاره کرد.یکی از محبوب ترین پاستاهای ایتالیا پاستا کاربونارا میباشد که البته در امیکا پاستایی خامه ای است اما در ایتالیا با دستور پخت اصیل  ویژه دارای طعمی متفاوت است.

پاستا کاربونارا (Pasta Carbonara) پاستایی لذیذ و بی نظیر است که با مخلوطی از تخم مرغ   و گوشت قرمز  که همراه بارومانو و رشته فرنگی های لوله ای کوتا سرو میشوند.این پاستا را در ایتالیا باید امتحان کنید زیرا ترکیب طعم و رنگ ان بی نظیر و بسیار اشتها اور است در صورتی که این پاستا به صورت خامه ای و بسیار پر کالری سرو میشود در ایتالیا سبک و بسیار لذیذ است.

رستوران های ایتالیا از رستوران های لوکس و فوق کلاسیک تا رستوران های دنج و صمیمی نار کوچه های پر از رنگ و زندگی ایتالیا سرو پاستا کاربونارا را به بهترین نحو انجام میدهند به طوری که یکی از محبوب ترین غذاهای ایتالیا نزد توریست ها میباشد.همراه این پاستا انواع نوشیدنی ها و سس های لذیذ نیز سرو میشود که لذت خوردن این پاستا را چندین برابر میکند.

اگر به ایتالیا سفر کردید حتما از پاستاهای ایتالیا میل کنید و هر شهری از ایتالیا پاستاهای محلی مخصوص به خود را دارد.حتما انها را امتحان کنید علاوه بر پاستا پیتزا هم میل کنید

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

 

مطالب مرتبط

این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور بانکوک می باشد.همه این اتاق ها دارای امکانات رفاهی تکمیل برای مسافران این هتل می باشد . پذیرش در این هتل و همچنین خدمات شبانه روزی بوده و دسترسی به اینترنت پرسرعت وای فای در محیط هتل امکان پذیر می باشد و در مجموع دارای 788 اتاق می باشد که شامل اتاق ها کینگ ، دو تخته ، سوئیت گوشه ، اتاق اجرایی و اتاق خانوادگی می شود. .سرویس دهی هتل به صورت BB می‌باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :