021-41454

اپرا در امفی تئاتر ورونا

اپرا در امفی تئاتر ورونا

اپرا در امفی تئاتر ورونا

اپرا در امفی تئاتر ورونا

ایتالیا کشوری زیبا و بسیار سر سبز و خوش اب و هوا میباشد.این کشور که دارای تاریخی پر فراز و نشیب و بسیار جذاب است در سراسر ان بناهای قدیمی و باستانی وجود دارد که سبب شده سالانه خیل عظیمی از مسافران از سراسر قاره ها به این کشور بیایند.

ایتالیا به قدری جاهای جذاب و دیدنی دارد که بی شک در یک سفر نمیتوان همه ی این جاذبه ها را دید و از انها لذت برد اما بیشک یک سری از جاذبه های معروف و شاخص میباشد که نباید دیدن انها را فراموش کنید یکی از این موارد تماشای اپرا در امفی تئاتر وروناکه میباشد.
امفی تئاتر ورونا که متعلق به قرن سوم میباشد یکی از بزرگ ترین و البته بهترین و باشکوه ترین امفی تئاتر ها در کشور ایتالیا میباشد .تماشای اپرا در این مکان چه عاشق این هنر کلاسیک باشید و چه نه تجربه ای بی نظیر است که خاطر ان از ذهنتان نمیرود.این امفی تئاتر گنجایش بیست و دو هزار تماشاگر را دارد و دارای محیطی زیبا و معماری بی نظیری است.
این امفی تئاتر محل برگزاری مهمترین و باشکوه ترین جشن موسیقی در اروپا نیز میباشد جشنی که در ماه جولای و اگوست اغاز میشود و میزبان خوانندگان و موسیقی دانان بسیار بزرگ و برجسته از سراسر قاره ی سبز میباشد.

سالنی بزرگ و با ابهت در زیر اسمان پر ستاره بسیار حس غریب و باشکوهی را تداعی میکند.این فستیوال دارای بخش های متفاوتی میباشد و به خاطر وسعت و بزرگی زیاد این امفی تئاتر حس هنری و زیبایی را خواهید داشت.بازدیداز این امفی تئاتر و دیدن اپرا در این مکان باستانی یکی از مواردی است که در سفر به ایتالیا نباید از یاد برود و باید در فهرست برنامه ی سفرتان بگنجانید.
یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و تخصص در زمینه ی اخذ ویزا،پیکاپ،وقت سفارت و سفر یاری رسان شما میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :