021-41454

سابقه کار در تخصصی فدرال

سابقه کار در تخصصی فدرال

سابقه کار در تخصصی فدرال

سابقه کار در تخصصی فدرال

هر ساله تعداد زیادی از افراد از نقاط مختلف و از کشورهای گوناگون به کانادا مسافرت و یا مهاجرت میکنند.

این کشور پهناور به واسطه ی دیدنی ها ی طبیعی و البته اب و هوای بی نظیر و انواع امکانات رفاهی و تفریحی و البته اموزشی و درمانی به کشوری پر جاذبه برای مسافرت و البته مهاجرت بدل شده است .

انواع ویزاهای مهاجرتی با قوانین و راه کارهای خاص وجود دارد که اقدام در ان زمینه ها احتیاج به شناخت کامل به قوانین و ضوابط ان دارد

.یکی از سوالات متداول در زمینه ی مهاجرت از طریق روش تخصصی فدرال اهمیت سابقه کار در تخصصی فدرال می باشد،

اکنون به توضیح در این زمینه میپردازیم.
سابقه کار در تخصصی فدرال باید اشاره داشت که یک معیار مهم و اصلی میباشد که تقاضا کنندگان مهاجرت از روش تخصصی فدرال بی شک به ان نیاز دارند.سابقه ی حداقل یک سال در شغل مورد قبول اداره مهاجرت که این سابقه باید به صورت متداول و بدون قطع شدن باشد از ویژگی های مورد اهمیت در ارائه ی سابقه خدمت می باشد.

لازم به شرح میدانم که با دارا بودن ویزای کار و ساکن بودن در کانادا به واسطه ی این ویزا تنها یک سال سابقه ی کار مرتبط به شغلتان کافی خواهد بود در این شرایط لزومی بر بودن در دسته ی شغل های مورد نیاز کانادا وجود ندارد .

سابقه ی کار شما لزومی ندارد در ارتباط با رشته ی تحصیلیتان باشد و شما بر اساس کار و شغلی که دارید برای مهاجرت امتیاز میگیرید و لزوم ارتباط با رشته ی تحصیلی وجود ندارد.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلف مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان میباشد .منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :