021-41454

معجزه در کلیسای جامع ناپل

معجزه در کلیسای جامع ناپل

معجزه در کلیسای جامع  ناپل

معجزه در کلیسای جامع ناپل

در سال های بسیار قدیم اتفاقی در حومه کلیسای جامع ناپل در ایتالیا رخ داد که دانستن ان برای شما قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

سن جنارو قدیس محافظ شهر ناپل در گذشته بوده است وی در سال 305 به طرز بی رحمانه ای کشته شد.

ماجرا از این قرار است که دردوره ای که سن جنارو زندگی می کرد عده ای خدمه شهری و سلطنتی را دستگیر کرده بودند به جرم این که ان ها مسیحی بودند و در زندان شکنجه می کردند و مورد ازار و اذیت قرار می دادند.

سن جنارو در لباس مبدل به این زندان رفت تا به زندانیان و اسیران در بند کمک کند همان جا بود که توسط عده ای از زندانیان هویت واقعی اش اشکار شد و سربازان فهمیدند که سن جنارو قدیس شهر است.

او را گرفتند و در بند کردند و به همراه مریدانش شکنجه های سختی کردند و بعد از این که سن جنارو متحمل سخت ترین شکنجه ها شد رش را از بدنش جدا کردند و او را به قتل رساندند.

پیرمردی از دوست داران و مریدان سن جنارو سر  و بدن خونی وی را در پتویی پیچید و در بعضی روایات امده است که خون وی را در بطری جمع اوری کرد.

اما در بعضی روایات دیگر امده است که مدت ها بعد یعنی در حدود چهل سال بعد زنی به نام اوسبیا به سردابی که سن جنارو دفن بود رفت و خون خشکیده وی را جمع اوری کرد و در بطری های فلزی ریخت.

ان چه که به عنوان معجزه ناپل از این ماجرا یاد می شود ان است که از سال 1389 میلادی این موضوع کشف شد که هر ساله نوزدهم ماه سپتامبر در سالروز در گذشت سن جنارو خون وی مایع می شود و حتی می جوشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :