021-41454

ارواح کاخ همپتون کورت انگلیس

ارواح کاخ همپتون کورت انگلیس

ارواح کاخ همپتون کورت انگلیس

ارواح کاخ همپتون کورت انگلیس

«همپتون کورت» (Hampton Court) کاخی سلطنتی است که در ناحیه‌ی ریچموند شهر لندن و در ۱۸/۸ کیلومتری جنوب غربی مرکز این شهر واقع شده است.

ساخت این کاخ در سال ۱۵۱۵ و مخصوص کاردینال «توماس وولسی» (Thomas Wolsey) آغاز شد که در آن زمان نزد شاه «هنری هشتم» بسیار محبوب بود.

در کنار کاخ «سنت جیمز»، کاخ همپتون کورت یکی از دو کاخ باقی مانده از املاک  بسیاری است که زمانی به شاه هنری هشتم تعلق داشتند.

در طول قرون بعد، شاه «ویلیام سوم» مجددا پروژه‌ای را برای نوسازی و گسترش این کاخ آغاز کرد که باعث شد بخش قابل توجهی از این کاخ قدیمی سبک تودوری (Tudor) دستخوش تغییر و دگرگونی‌های گسترده‌ای شود.

این عملیات ساختمانی در سال ۱۶۹۴ به پایان رسید و باعث شد که در نهایت شاهد قصری مجلل و باشکوه با دو سبک مجزای معماری باشیم، یکی سبک تودور و دیگر باروک.

در نهایت باید گفت دست سرنوشت خواب‌های رنگارنگی برای این کاخ تدارک دیده بود که در طول قرون متمادی جنبه‌ی واقعیت به خود گرفتند. در نهایت اما شاه «جرج دوم»، آخرین عضو خاندان سلطنتی انگلستان بود که در این کاخ اقامت کرد.

این کاخ محل نمایش و نگهداری کارهای هنری و مبلمان ارزشمندی از مجموعه سلطنتی است که تاریخ اغلب آنها متعلق به دو دوره‌ی مشخص احداث این کاخ است

در سپتامبر سال ۲۰۱۵ مشخص شد که دست کم ۵۴۲ تکه ازشمند هنری در این کاخ به نمایش گذاشته شده که بیشتر شامل آثار نقاشی و مبلمان قدیمی هستند

کاخ همپتون کورت نیز همچون بسیاری دیگر از کاخ‌های قدیمی با داستان‌های مرتبط با ارواح و پدیده‌های عجیب و ماورایی دست و پنجه نرم می‌کند. از جمله این داستان‌های می‌توان به حضور عجیب ارواح دو زن و یا ارواح دیگر سرگردان اشاره کرد

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :