021-41454

برج مشعل دبی

برج مشعل دبی

برج مشعل دبی »

دبی شهری زیبا و بسیار مدرن می‌باشد که تمامی چهره ی شهر را اسمان خراش های سربه فلک کشیده پوشانده است .این شهر که تنها در طی صد سال دستخوش تحولات بسیار زیادی شده است باعث شگفتی بسیاری از جامعه شناسان شده است .

تنها در حدود 120 سال پیش این شهر شهری بیابانی با اهالی بود که زندگی بادیه نشینی و بسیار ساده ای داشتند اما این روزها این شهر که قصد دارد تا سال 2020 لقب مدرنترین شهر جهان را به خود اختصاص دهد شهری بسیار لوکس و مجلل است که ساکنانش در برج های زیبا و سربه فلک کشیده اقامت دارند و از بهترین خدمات و امکانات بهره میبرند . برج مشعل در دبی یکی از این برج های زیبا و مشهور است .

این برج با نام Dubai Torch Tower که در حقیقت معنای ان برج مشعل میباشد دارای محبوبیت زیادی در دبی و جهان است .علت شهرت و محبوبیت این سازه ی زیبا و دیدنی که یکی دیگر از ساختمان های بلند مسکونی در دبی میباشد و البته بلندترین ساختمان در منطقه ی مارینا در دبی به شمار میرود کسب عنوان بلندترین برج مسکونی جهان است که درسال 2011 موفق به کسب این لقب شد.

اگر چه چندی بعد این رکورد توسط 23 مارینا شکسته شد و بهبود یافت. برج مشعل در دبی در مجموع شامل 504 آپارتمان مسکونی با بالاترین امکانات و بهترین متریال میباشد .

تمامی واحد های این برج دارای منظره ای بی نظیر از مارینا و البته شهر دبی هستند و در این برج تمام امکانات تفریحی و ورزشی نیز تدارک دیده شده است مانند استخر و سالن ورزش و بدن سازی برای اهالی ساکن برج همچنین برج مشعل در دبی دارای 3 طبقه پارکینگ با ظرفیت 536 ماشین میباشد . این برج زیبا و بسیار باشکوه در منطقه مارینا دارای شکوه و جلوه ی خاصی میباشد و بازدید از ان در سفرتان به دبی خالی از لطف نیست.

[su_button url=”/تور-عرب-هلث/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی[/su_button]

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :