021-41454

کیفیت زندگی در اتاوا کانادا

کیفیت زندگی در اتاوا کانادا

کیفیت زندگی در اتاوا کانادا

کیفیت زندگی در اتاوا کانادا, اتاوا کانادا,زندگی در اتاوا کانادا,کسب و کار در اتاوا کانادا,اشتغال در اتاوا کانادا,پایتخنت کانادا اتاوا

بر اساس نظر سنجی ها ، اتاوا یکی از شهر هایی است که از کیفیت بالایی برای زندگی برخوردار است. شهرت این شهر به خاطر آرامش شهر می باشد. جرم و جنایت در این شهر کم است یکی از امتیازات کانادا خودروهای جدید آن است.

اتاوا پزشکان زیادی دارد ، بهداشت و درمان در اتاوا از کیفیتخوبی برخوردار است. خانواده ها از فرهنگ بالایی برخوردار هستند ،این شهربالاترین درآمد را در کشور کانادا دارد.


طبق میانگین های ارائه شده پایین بودن قیمت مسکن یکی از امتیازات اتاوا است. قیمت مسکن در اتاوا از کلگری و تورنتو و ونکور ارزان تر می باشد .میانگین قیمت خانه در اتاوا بیشتر از مونترال و ادمونتون است اما درآمد در اتاوا نسبت به این شهر ها بالاتر است.

کسب و کار و اشتغال در اتاوا کانادا

در اواسط سال2016 نرخ بیکاری در اتاوا 6.9 درصد بود که این میانگین 7.0 درصد کم تر از دیگر شهر های کانادا می باشد.

 

مشاغل کجا هستند ؟

بیش از 9000 شغل جدید در پایتخت منطقه ( اتاوا ) در ماه آگوست 2016 ایجاد شده است. بزرگترین کارفرمای دولت فدرال که حدود 135.000 کارمند

دارد، ارتش است.

شورای محلی حدود 20.000 نفر را در مشاغلی در بیمارستان ها ، مدارس ، دانشگاه ها ، و مغازه ها در پایتخت کانادا یعنی اتاوا می پذیرد.

با وجود شرکت های با سطح تکنولوژی بالا در اتاوا ، این شهر را به عنوان دره سیلیکون شمالی می نامند.

از جمله این شرکت ها ی بزرگ شامل بل کانادا ( Bell Canada ) ، آلکاتل لوسنت ( Alcatel Lucent   ) ، آی بی ام ( IBM ) ، سی جی آی ( CGI ) ، ادوبی ( Adobe ) و کورل  ( Corel ) هستند.

در حال حاضر بالای 1000 شرکت برجسته ی فناوری در اتاوا , فعالیت می کنند .

فعالیت مشاغل ساختمانی در اتاوا کم رنگ تر شده اما پیشرفت شغلی در زمینه ی تولید و همچنین مراقبت های بهداشتی همچنان رو به رشد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :