021-41454

پیتزا ایتالیایی پانزروتو

پیتزا ایتالیایی پانزروتو

پیتزا ایتالیایی پانزروتو

پیتزا ایتالیایی پانزروتو

ناحیه پولیا ، پیتزا پانزروتو :پانزروتو پیتزاهای کوچکی هستند که پیچییده می شود و داخل ان ها با سس تازه گوجه و پیتزاهای موتزارلا پر می شود اما در انواع دیگر این پیتزاها همبرگر و پیاز هم می ریزند .

این پیتزا در کشورهای دیگر هم پیدا می شود اما اگر می خواهید طعم واقعی ان را حس کنید باید به ایتالیا بروید .

کلزون هم یک پیتزای تا شده است که شبیه نصف ماه است و شکل ظاهری ان شبیه پانزروتو است و خمیرش هم همان خمیری است که در پانزروتو استفاده می شود و تنها فرق این دو با هم این است که کلزون در (فر) ولی پانزروتو در روغن درست می شود ، برای خوردن یک کلزون خوشمزه هم باید به ناحیه پولیا در ایتالیا بروید .
شهر تورین ، پیتزا ال پادلینو: پیتزا ال پادلینو مخصوص شهر برلین در شمال ایتالیا است و با پیتزاهای دیگر یک فرق بزرگ دارند و ان اینکه در ماهی تابه پخته و سرو می شود . سبک پخت متمایز ان به این معنی است که خمیر بیشتر پف می کند و نسبت به پیتزاهای دیگر تکه های بزرگ تری دارد .

همه پیتزا فروشی ها ی توریناین پیتزا را در ماهی تابه های بزرگ می پزند بهتون توصیه می کنم حتما این پیتزای خاص را امتحان کنید چون شکل ظاهری و مزه بی نظیری دارند .
شهر پالرمو ، پیتزا سیسیلی :پیتزای سیسیلی شبیه نان فوکاچیا است که شکل سنتی ان با گوجه نوعی ماهی پنیر و مقداری ارد سوخاری پخته می شود این پیتزا نمونه ای از یک نوع پیتزای محبوب امریکایی است که معمولا در تکه های مستطیلی سرو می شود میتوانید این پیتزا را از فروشنده های کنار خیابان مغازه های پیتزا فروشی بخرید .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :