021-41454

کودکان در دبی

کودکان در دبی

کودکان در دبی

کودکان در دبی

دبی شهری بسیار زیبا و محبوب در میان جهانگردان و مسافران میباشد.این شهر در حقیقت مکانی ایده ال و بی نظیر برای سفر خانواده ها به همراه کودکانشان میباشد و این شهر در حقیقت بهشتی برای کودکان است. شهری پر از انواع مراکز سرگرمی و تفریحات که در جایجایش تسهیلاتی بی نظیر برای سرگرمی کودکان دارد.

کودکان در دبی میتوانند در بسیاری از مراکز تخصصی بازی که برای انها احداث شده است مانند کاوشگران جوان و یا دبی لند زمان خود را سپری کنند. هتل ها اکثرا دارای مراکز بازی و مراکز نگه داری کودکان هستند و استخر کودکان برای اسایش بیشتر والدین یکی دیگر از تجهیزان این هتل ها میباشد.

این شهر دارای پارک های ابی بی نظیر مانند پارک ابی وایلد وادی , اتلانتیس و ایس لند هستند که دارای انواع اسباب تفریح و سرسره های بلند میباشد . دبی در بسیاری از رستوران های دوستدار کودکش منوی جذابی برای کودکان در نظر گرفته شده است و انواع غذاهای سالم را برای کودکان سرو میکند .علاوه بر ان در این رستوران ها مکان هایی برای بازی و سرگرمی کودکان تجهیز شده است .

اکواریوم دبی , دلفیناریوم دبی و یا باغ وحش زیر اب دبی از مکان های سرگرم کننده برای کودکان به شمار میروند که سالانه تعداد زیادی کودک به همراه خانواده هایشان از این مکان ها دیدن میکنند .در سفرتان به دبی حتی اگر کودک کوچکی دارید که تازه به دنیا امده است با اسایش خیال سفر کنید زیرا در این شهر در جایجایش بهترین امکانات و تسهیلات برای نگه داری و سرگرم کردن کودکان وجود دارد.کودکان در دبی تجربه ای فراموش نشدنی را کسب خواهند کرد و از ثانیه ثانیه های حضورشان در این شهر بی نظیر لذت میبرند . در سفرتان به دبی اگر به همراه کودکتان هستنید لیستی برای سرگرمی او تهیه کنید تا سفری بی نظیر برای خود و کودکتان باشد.

نمایشگاه عرب هلث دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :