021-41454

غار ناتینگهام انگلیس

غار ناتینگهام انگلیس

غار ناتینگهام انگلیس

غار ناتینگهام انگلیس

در میان تپه ها و صخره های ماسه سنگی در شهر ناتینگهام غار هایی قرار گرفته اند که گردشگران زیاد از سراسر جهان برای دیدن آن ها به این مکان سفر می کنند.

این شهر که بر رو تپه های ماسه سنگی نرم در شهر ناتینگهام شایر انگلستان واقع شده است

230 میلیون سال قبل این تپه ها و ماسه های سنگی که به سمت شمال رودخانه ی ترنت امتداد دارند شکل گرفته اند .

یکی از عجیب ترن چیز ها که ممکن است شما با دیدن این تپه ها با آن روبه رو شوید  این است که این تپه ها با این که توسط کلنگ و ابزار های دستی کوچک می توان آن ها را حفار کرد اما دارای استحکام و مقاومت زیادی می باشند.

علت این که خانه ها ی این منطقه بر روی دامنه ی تپه ها و صخره های ماسه سنگی و در سمت دشت های سیلابی ترنت ساخته شده اند این است که هم کم هزینه است ساخت خانه وهم نسبت به سطح هموار آسان تر می باشد.

در زبان بریتونی و در زمان های گذشته ناتینگهام را با عنوان Tigguo Cobauc می شناختند که معنی آن به انگلیسی محل غار ها می باشد

متاسفانه وزش باد و بارش باران که در طول سالیان زیاد صورت گرفته است  سبب شده است که این غار ناتینگهام دیگر امروزه وجود نداشته باشند یا به کلی نابود شده اند یا فرسایش یافته اند اما باز هم می توان شاهد غارهای زیادی در شهر ناتینگهام بود .

ساکنان این شهر از این غارهای انگلیس به عنوان خانه ، کارگاه یا انبار استفاده می کنند

درون این غار ها کافه ها و رستوران های مختلفی وجود دارد و قوانین مختلفی هم حکم فرماست مثلا این که افراد فقیر حق نداشتند در این غار سکونت داشته باشند

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :