021-41454

کلیسای گغارد ارمنستان

کلیسای گغارد ارمنستان

کلیسای گغارد ارمنستان » کلیسای گغارد در ارمنستان  در استان کوتایک واقع شده است و یکی از مشهور ترین و برجسته ترین جاذبه های گردشگری تاریخی در ارمنستان محسوب می شود.

این صومعه بخشی از کوه مجاور آن است که از سنگ تراشیده شده و همچنین در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

در دوران قدیم که مردم ارمنستان پذیرفتند که دین مسیحیت را به عنوان دین زسمی خود قبول کنند کلیسا های مختلف و متعددی در این کشور ساخته شد که امروزه ما آن ها را به عنوان جاذبه های تاریخی مهم ارمنستان می شناسیم. عبادتگاه اصلی این صومعه در سال ۱۲۱۵ میلادی ساخته شد.

کلیسای دیدنی و تاریخی گغارد در حدود شش کیلومتری از بنای گارنی واقع شده است بنای گارنی یکی از مراکز مهم فرهنگی ارمنستان شناخته می شود و کم تر ارمنی هست که بنای گارنی را نشناسد بنابریان شما از لحاظ این که بتوانید مجموعه را پیدا کنید مشکلی نخواهید داشت.

مسیر کلیسای گغارد چندان هموار نیست این کلیسا در دل کوه واقع شده است و مسیری پر پیچ و خم و کوهستانی پیش روی شما است اما اگر به طبیعت علاقه مند هستید در  بالای این کلیسا منظره زیبایی برای شما وجود دارد تا بتوانید خستگی را از خود دور کنید.

یکی از نکته هایی که بر جذابیت کلیسای گغارت می افزاید این است که شما هر زمانی به این کلیسا سر بزنید در اطراف ان خانم هایی را می بینید که در غرفه هایی مشغول فروختن محصولات خانگی خود هستند مثلا میوه های خشک شده شیرینی هایی که خودشان درست کرده اند و کلوچه های داغ و تازه ای که بوی ان در فضا پیچیده است و نمی توانید به  سادگی از آن بگذرید.

یک رسم قدیمی در مورد این کیسا وجود دارد و ان این است که مردم در کلیسا به سمت صخره ها سنگ ریزه پرتاب می کنند و اعتقاد دارند این کار باعث می شود که ارزو های انان براورده شود  در کنار مجموعه شما می توانید برای عزیزانتان سوغاتی بخرید.

تصاویر کلیسای گغارد ارمنستان

کلیسای گغارد ارمنستان کلیسای گغارد ارمنستان کلیسای گغارد ارمنستان کلیسای گغارد ارمنستان کلیسای گغارد ارمنستان

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

برای شرکت در تور ارمنستان ، همین حالا با ما تماس بگیرید:

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

تلفن: 41454-021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :