021-41454

کلیسای سانتا ماریا ایتالیا

کلیسای سانتا ماریا ایتالیا

کلیسای سانتا ماریا ایتالیا »

ایتالیا کشوری در قاره ی سبز که به واسطه تنوع بالای جاذبه ها و آب و هوای بی نظیرش بسیار مورد توجه گردشگران واقع شده است و در خود بناهای قدیمی بی نظیری دارد که با بازدید از انها در زمان سفر میکنید شاهد شکوه و ابهت ایتالیا و شهر رم میباشید. شهری که روزگاری مقر فرمانروایی سزار و امپراطوری قدرتمند و بزرگ رم بوده است، بقایای ساختمان ها و قلعه های قدیمی با شکوه در جای به جای این شهر باقیست.

در شهر رم تعدد زیادی کلیسای باشکوه نیز می‌باشد که بازدید از آن‌ها بسیار مورد علاقه ی گردشگران است. کلیسای سانتا ماریا ایتالیا یکی از دیدنی ترین و زیباترین کلیساها در شهر رم است.

کلیسای سانتا ماریا ایتالیا Santa Maria Sopra Minerva کلیسایی زیبا با بنای با شکوه و بسیار با ابهت است که به وسیله ی دومینیکن‌ها اداره و نگه داری می‌شود.

این کلیسا در برهه‌ای از زمان و بنا به مکان قرار گرفتن آن، روزگاری بنای مورد استفاده ی ایسیس کی از خدایان مصری می‌بوده است. اما این کلیسا با این حجم از شکوه و هنر در سال هزار و سید و هفتاد میلادی ساخته شده است.

این کلیسا که از لحاظ ابعاد کوچک است نمونه ای بی نقص و زنده از کلیساهای گوتیک در رم میباشد . طاق های بلند و باشکوه که مزین به تصاویر و نقاشی هایی از فرشتگان و قدیسین می‌باشد بسار زیباست.

ستون های محکم و تراش خورده و مجسمه ای زیبا و بسار دیدنی از هنرمند بزرگ میکلانژ و تعداد زیادی آثار هنری برجسته ی قرن پانزده در این کلیسا آن را بسیار خاص و دیدنی کرده است.

هر ساله کلیسای سانتا ماریا ایتالیا میزبان تعدد زیادی گردشگر و توریست از سراسر قاره ها می‌باشد که برای بازدید و دیدن هنر و شکوه و البته آشنایی با مذهب این کشور از این کلیسا دیدن می‌کنند.

در سفر به ایتالیا و تور ایتالیا در شهر های مختلف کلیساهای زیبای زیادی وجود دارد؛ بازدید از آن‌ها را از دست ندهید.

آژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و تیمی متخصص در زمینه ی اخذ ویزا ،وقت سفارت و سفر یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم: 41454-021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :