021-41454

کلیسای سانتا ماریا ایتالیا

کلیسای سانتا ماریا ایتالیا

کلیسای سانتا ماریا ایتالیا »

ایتالیا کشوری در قاره ی سبز که به واسطه تنوع بالای جاذبه ها و آب و هوای بی نظیرش بسیار مورد توجه گردشگران واقع شده است و در خود بناهای قدیمی بی نظیری دارد که با بازدید از انها در زمان سفر میکنید شاهد شکوه و ابهت ایتالیا و شهر رم میباشید. شهری که روزگاری مقر فرمانروایی سزار و امپراطوری قدرتمند و بزرگ رم بوده است، بقایای ساختمان ها و قلعه های قدیمی با شکوه در جای به جای این شهر باقیست.

در شهر رم تعدد زیادی کلیسای باشکوه نیز می‌باشد که بازدید از آن‌ها بسیار مورد علاقه ی گردشگران است. کلیسای سانتا ماریا ایتالیا یکی از دیدنی ترین و زیباترین کلیساها در شهر رم است.

کلیسای سانتا ماریا ایتالیا Santa Maria Sopra Minerva کلیسایی زیبا با بنای با شکوه و بسیار با ابهت است که به وسیله ی دومینیکن‌ها اداره و نگه داری می‌شود.

این کلیسا در برهه‌ای از زمان و بنا به مکان قرار گرفتن آن، روزگاری بنای مورد استفاده ی ایسیس کی از خدایان مصری می‌بوده است. اما این کلیسا با این حجم از شکوه و هنر در سال هزار و سید و هفتاد میلادی ساخته شده است.

این کلیسا که از لحاظ ابعاد کوچک است نمونه ای بی نقص و زنده از کلیساهای گوتیک در رم میباشد . طاق های بلند و باشکوه که مزین به تصاویر و نقاشی هایی از فرشتگان و قدیسین می‌باشد بسار زیباست.

ستون های محکم و تراش خورده و مجسمه ای زیبا و بسار دیدنی از هنرمند بزرگ میکلانژ و تعداد زیادی آثار هنری برجسته ی قرن پانزده در این کلیسا آن را بسیار خاص و دیدنی کرده است.

هر ساله کلیسای سانتا ماریا ایتالیا میزبان تعدد زیادی گردشگر و توریست از سراسر قاره ها می‌باشد که برای بازدید و دیدن هنر و شکوه و البته آشنایی با مذهب این کشور از این کلیسا دیدن می‌کنند.

در سفر به ایتالیا و تور ایتالیا در شهر های مختلف کلیساهای زیبای زیادی وجود دارد؛ بازدید از آن‌ها را از دست ندهید.

آژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و تیمی متخصص در زمینه ی اخذ ویزا ،وقت سفارت و سفر یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم: 41454-021

مطالب مرتبط

نمایشگاه ورزشی لندن,تاریخ نمایشگاه ورزشی لندن,نمایشگاه SMMEX لندن,تور نمایشگاه ورزشی,اطلاعات نمایشگاه ورزشی,قیمت تور نمایشگاه ورزشی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :