021-41454

اپل استور جدید در دبی مال

اپل استور جدید در دبی مال

اپل استور جدید در دبی مال

اپل استور جدید در دبی مال

دبی شهری زیبا و بسیار مدرن میباشد که دارای مراکز خرید بسیار لوکس و خاصی میباشد که در خود انواع برند ها و شعب مارک های معروف را جای داده است . این شهر زیبا که قطب خرید در منطقه به شمار میرود سالانه میزبان تعداد بسیار زیادی توریست از سراسر قاره ها میباشد . به تازگی در این شهر همه چی تمام ,این فروشگاه بازگشایی شده است .

این فروشگاه یکی از روبداد های خاص این سال تلقی میشود . بازدید از این اپل استور زیبا با دیزاین خاص حال و هوایی خاص دارد این شهر که دارای اب و هوای گرم و گرم تر است.

این اپل استور را در سایه ی برج الخلیفه بلند ترین اسمان خراش دبی و جهان بنا کرده است لذا این این فروشگاه از گرمای شدید و یا طوفان های شن در امان است . دیزاین این این فروشگاه بسیار زیبا و خاص است و تلفیقی از معماری سنتی دبی و معماری مدرن این روزها می باشد .

پنجره های زیبا و مشبک بزرگ به سبک قدیم زیبایی خاصی به این این فروشگاه بخشیده است و هر بازدید کننده ای از تماشای معماری ان لذت میبرد . این مجموعه در کنار هدف اصلی میزبان بسیاری از عکاسان و هنرمندان , گپ های دوستانه و موسیقی میز می باشد .

از پنجره های زیبای این اپل استور ضمن تماشای برج الخلیفه میتوان از موسیقی و رقص فواره موزیکال دبی نیز لذت برد و از زیبایی این فواره ی بی نظیر که بزرگترین ابنمای موزیکال جهان میباشد نیز استفاده کرد.

این فروشگاه با استفاده از پنل های خورشیدی جز بزرگترین تاسیسات هنری جنبشی جهان نیز جای گرفته است و بیش از پیش بر اهمیت خود افزوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :