021-41454

کشور هایی که به ویزا نیاز ندارند

کشور هایی که به ویزا نیاز ندارند

کشور هایی که به ویزا نیاز ندارند

کشور هایی که به ویزا نیاز ندارند

شاید با یک گشت ساده در اینترنت و در بین مجله های گردشگری ئ تبلیغات مختلف درباره ویزا کشور های مختلف شرایط اخذ ویزا و انواع ویزا و مدت اعتبار آن ها مطالب زیادی خوانده باشید اما در این متن ما می خواهیم تعدادی از کشور های زیبا در دنیا را به شما معرفی کنیم که ورود به این کشور ها نیازمند اخذ و داشتن ویزا برای شما نیست.

 

مالدیو

مالدیو یک جزیره زیبا و بکر در اقیانوس هند و جنوب غربی هند است. نام پایتخت آن ماله است.

ماهی های زیبا در سواحل مرجانی، درختان نارگیل و هم چنین غذا های سنتی مردم مالدیو باعث شده است تا گردشگران  زیادی مالدیو را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.

مسجد جامع ماله در این کشور ، موزه ملی و ساختمان مولی آگه از جمله جاذبه های این جزیره هست در مالدیو شما می توانید اوقات خوش و آرامش بخشی را تجربه کنید.

مالزی

یکی دیگر از کشورهای بدون ویزا در آسیا مالزی در جنوب شرقی آسیا است که پاتخت آن کوالالامپور است. این کشور یکی از مهم ترین اماکن غواصی در دنیا به شمار می رود.

مالزی را می توان کشور رنگ ها نامید چرا که وقتی در خیابان راه می روید زنان  و مردان را در لباس های رنگی متنوع می بینید.

این کشور یک شبه جزیره است و با سفر به این کشور می توانید از محدوده ساراواک با آبهای شفاف و گوناگون ماهی ها نیز دیدن کنید.

جنگل تامان نگارا یکی از قدیمی ترین جنگل ها در مالزی محسوب می شود و هم چنین یکی از قدیمی ترین جنگل ها رد دنیا نیز هست.

از جمله سازه های مدرن این کشور می توان به برج های دو قلوی پتروناس اشاره کرد که در حال حاضر بلندترین برجهای دو قلوی جهان هستند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

هتل زد ثرو بای دی زینگ پاتایا تایلند هتلی 5 ستاره ، لوکس و مجلل واقع در در منطقه Chonburi شهر پاتایا ، دارای فاصله 5 دقیقه تا مرکز شهر پاتایا و دارای دارای فاصله حدود 80 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور پاتایا تایلند می باشد.
هتل کالیستا آنتالیا هتلی 5 ستاره زیبا ، لوکس و بسیار مجلل واقع در منطقه بلک آنتالیا ، دارای فاصله 35 کیلومتری تا مرکز شهر آنتالیا و دارای فاصله 27 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :