021-41454

رستوران های سنتی اتریش

رستوران های سنتی اتریش

رستوران های سنتی اتریش

رستوران های سنتی اتریش

 

رستوران پارس

این رستوران قبلا به کولون معروف بود و بسیاری از گردشگران اعتقاد دارند این رستوران یکی از بهترین رستوران های ایرانی در وین هست و برای رفتن به این رستوران بهتر است از قبل تماس بگیرید و میز خودتان را رزرو کنید چون در غیر این صورت امکان دارد نتوانید صندلی خالی پیدا کنید.

 

رستوران کلبه

این رستوران در منطقه 7 وین واقع شده است و به کباب های کوبیده اش که با نان لواش سرو می شود معروف است که نان لواش نیز در همین رستوران پخته می شود غذاهایی مثل هلیم کله پاچه جگر دل و قلوه نیز در این رستوران موجود است که در سایر رستوران های ایرانی به ندرت می توان پیدا کرد پس به هنگام ورود به این رستوران بهتر است قید رژیم و کالری رابزنید چون ممکن است به سختی تجربه خوردن کله پاچه در اروپا را کسب کنید.

از سایر رستوران های ایرانی در اتریش می توان به رستوران نایب وین رستوران حاتم وین رستوران یاس رستوران کاسپین و رستوران حافظ اشاره کرد.

 

رستوران زیرکلوت

این رستوران یک غذا خوری ساده با دکوراسیون و طراحی چوبی است که غذاهای سنتی و محلی متنوعی را سرو می کند و منویی نیز مخصوص دانشجویان دارد که غذاهایی با کیفیت و با تخفیف به دانشجویان اتریشی و خارجی ارائه می دهد اگر به این رستوران رفتید حتما سوپ پیاز ان را تست کنید چرا که سوپ پیاز این رستوران طعم منحصر به فردی دارد.

 

رستوران پانوین 

این رستوران در نزدیکی یک خانه تاریخی قرار دارد که در حدود 600 سال قدمت دارد این رستوران کوچک هر فصل غذاهایش را تغییر می دهد تا بتواند کیفیت بالایی را به مشتریان ارائه دهد.در این رستوران حتما پاستا با سس گوجه را تست کنید این رستوران این است که به اکثر سالن های کنسرت نزدیک است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :