021-41454

کشف ردپای انسان در کانادا

کشف ردپای انسان در کانادا

کشف ردپای انسان در کانادا

کشف ردپای انسان در کانادا

در ساحل غربی کانادا ردپایی از انسان کشف کرده اند که قدمت ان به 13 هزار سال قبل بر می گردد و این ردپا تاکنون قدیمی ترین ردپا در امریکای شمالی می باشد .بین سال های 2014 تا 2016 , 29 ردپا کشف شده است.

 

ردپا متعلق به چه کسانی بوده است؟

این ردپاها متعلق به یک کودک و دو فرد بزرگسال می باشد که در ساحل ایلند قدم می زده اند و این ساحل در شمال شرقی ونکوور قرار دارد

استاد انسان شناسی دانشگاه ویکتوریا به نام پروفسور دانکان مکلارن بر روی این موضوع تحقیقاتی انجام داد که انسان ها در سواحل اقیانوس ارام واقع در بریتیش کلمبیا حدود 13 هزار سال پیش زندگی می کرده اند و تحقیقاتی که صورت گرفته است نشان می دهد انسان هایی که برای بار اول وارد امریکای شمالی شده اند از کشورهایی که عاری از یخبندان بوده است به این منطقه امده اند و اکثرا از اسیا به کانادا مهاجرت کرده اند و به همین دلیل نام این منطقه بریتیش کلمبیا است .اما پیدا کردن این ردپا ها اسان نبوده است.

 

ادامه کاوش ها و تحقیقات دانشمندان

باستان شناسان با حفاری در منطقه جزر و مد کالورت که سطح اب در عصر یخبندان دو تا سه متر از سطح کنونی پایین تر بوده است تحقیقات خود را انجام دهند و ردپاهای بیشتری را کشف کنند و برخی به این اعتقاد دارند که در اینده با حفاری های بیشتر و پیچیده تر ردپاهای بیشتری کشف خواهند کرد.

دانشمندان و باستان شناسان می گویند که ردپا در ماسه های خاکستری حک شده است و توسط شنهایی به رنگ مشکی داخل ردپا پر شده است و به همین دلیل این ردپا از بین نرفته است و ان ها معتقدند مردم این منطقه در نزدیکی این ردپا اتش روشن می کردند و به دور ان جمع می شدند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :