021-41454

کالج های کانادا

کالج های کانادا

کالج های کانادا

کالج های کانادا

کالج های فنی و حرفه ای که متخصص آموزش های فنی و حرفه ای محسوب می شوند.

بخشی از هزینه های این کالج ها به وسیله وزارت “آموزش، کالج ها و دانشگاه های انتاریو  تامین می شود. در نتیجه، هزینه ثبت نام در این کالج ها نسبت به سایر روش ها به مراتب ارزان تر است.

دوره های آموزشی این کالج ها معمولا در قالب مدارک Certificates و کاردانی و در سطح قبل از کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی ارائه می شوند.

این دوره ها معمولا مختص یک مهارت خاص هستند. بنابراین اگر قصد دارید آشپز، حسابدار، مکانیک، یا برنامه نویس کامپیوتر شوید، شاید بهترین و ارزان ترین انتخاب کالج باشد

اما کالج ها انواع خصوصی نیز دارند  کالج های خصوصی به صورت خصوصی اداره می شوند.

در بعضی موارد کالج های خصوصی کمک مالی از بعضی سازمان های خیریه یا دولتی دریافت می کنند ولی منبع اصلی تامین هزینه های آنها از طریق شهریه است. به همین دلیل، هزینه شرکت در کلاس های این کالج ها بسیار گران تمام می شود.

دوره هایی در این کالج ها ارائه می شود که منطبق با آخرین تکنولوژی های روز است و ممکن است هنوز در کالج های فنی و حرفه ای موجود نباشد.

بعضی اوقات اگر کارخود را از دست بدهید، دولت هزینه تحصیل شما را پرداخت می کند. در این شرایط می توانید به این کالج ها (یا کالج های دولتی) مراجعه کنید بدون آنکه هزینه ای پرداخت نمایید.

دوره های ارائه شده توسط این کالج ها توسط وزارت آموزش انتاریو تایید میشود. گاه این کالج ها دوره هایی را ارائه می کنند که تایید آنها هنوز قطعی نشده است پس قبل از ورود به کالج خودتان مطمئن شوید مدرک شما مورد تایید قرار می گیرد.

گاهی وقتا برنامه های کالج فشرده نیز می شود.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :