021-41454

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

نمایشگاه جهانی وزیبای طلا و جواهر در دبی امارات متحده عربی در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار میشود .

نمایشگاه طلا جواهر VICENZAORO دبی پل ارتباطی بین خریداران. سازندگان . تولید کنندگان و ..میباشد .این نمایشگاه در یکی از لوکس ترین مناطق در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار میشود

دست در کاران این مجموعه کلکسیون داران و فروشندگان از سراسر جهان در این نمایشگاه لاکچری شرکت مینمایند .

زیبایی خیره کننده جواهراتی چون زمرد.الماس یاقوت و کلیه محصولات لاکچری و زیبا با تنوع رنگ و طرح را میتوانیم دراین مرکز جویا شویم.

این یک نمایشگاه بین المللی و رویداد منحصر به فردی میباشد که مرکز تجارت جهانی دبی و FIERA DI VICENZA هماهنگ گشته است که 5 منطقه اوراسیا. اسیای مرکز و جنوبی. خاورمیانه و آفریقا راتشکیل میدهد .

این  نمایشگاه خیره کننده در طی 20 سال جلوه های زیبای تراش و زیبایی سنگ های قیمتی خیره کننده را به رخ میکشد .

اگر من یک جواهر فروش بودم حتما دراین نمایشگاه زیبا شرکت میکردم  و یا حتی اگر خریدار بودم برای خریدن یک حلقه و یا یک طلای کوچک حتما به این نمایشگاه سر میزدم و یا حتی اگر سفر توریستی مد نظرتان است به این نمایشگاه بروید و از زیباییهای خلقت و ترکیب رنگ و درخشندگی  بسیاری از این سنگها و یا تکنولوزی و طرح و سلیقه فرهنگ های مختلف را محک بزنید .

درنمایشگاه طلا جواهر دبی (VICENZAORO) بیش از 80 محصول مختلف مانند:

طلا، مروارید و جواهرات جنس الماس،جواهرات نهایی، جواهرات پلاتینی، جنس های مختص کلکسیون، زیور الات تک، هنری، جواهرو ست عروس، عتیقه، سنگ های قیمتی رنگی،پلاتین قیمتی ، سنگ های  خام وبرش نخورده ، مروارید،ساعت های نفیس خدمات جواهرات و غیره است.

در اصل در این نمایشگاه 420 شرکت و حدود 35 کشور شرکت دارند. که در سال گذشته حدودا بیش از 6000 بازدید کننده بین المللی و منطقه از بیش از 110 کشور از این نمایشگاه دیدن کردند.

که متشکل ازصادر کندگان طلا جواهر. فروشندگان زنجیره ای.خرده فروشان .فروشگاه های تاپ با برند لاکچری. نمایندگان رسمی برندهای معروف طلا و جواهر. بوتیک ها .وارد کنندگان و مغازه داران .مردم عادی و بومی. هنرمندان و البته خانم های علاقه مند به زیور الات .

حال برآن باوریم با سالها تجربه در امر برگزاری تورهای سیاحتی. سفارتی و توریستی و نمایشگاهی تخصص لازم در برپایی تور لاکچری دبی را داریم و مدعی هستیم دبی تخصص ماست.

___________________

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران با سالها سابقه ی فعالیت در زمینه وقت سفارت , اخذ ویزا , برگزاری تور و کلیه خدمات گردشگری افتخار ارائه ی خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت و همچنین بهترین نتیجه به مسافران خود را دارد.
یک اتفاق ساده اما زیبا خشنودی و رضایت شماست.
شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :