021-41454

کافه های گربه درایتالیا

کافه های گربه درایتالیا

کافه های گربه درایتالیا

گربه ها ،این حیوانات زیبا ودوست داشتنی که در هرگوشه ای می توانیم آنها را ببینیم، گاه مورد نوازش قرار می گیرند و حتی مونس خانگی می شوند ،گاه باکمال تاسف موردآزار وبی توجهی قرار می گیرند وگاه بی سرپرست وبی خانمان هستند.دربرخی کشورها درپارکها وفضای سبز برایشان لانه هایی بنا کرده اند وشهرداریها وانجمنهای حمایت از حیوانات غذای آنها و سرپناه شان را تامین می کنند وبه راستی چقدر این کار پسندیده و زیباست.
ولی زیباتر ازاین کار گشایش کافه هایی است که برای این مخلوقات زیبا بنا شده است.

البته این کار پیشینه زیادی ندارد.تایوان دراین ابتکار نیکو پیشگام است که در شهر تایپه اقدام اولین کافه را بنا کرد وبااین کار توریستهای بسیاری راازجمله ژاپنی های گربه دوست را جذب این کافه کرد.ژاپنیها که عاشق گربه هستند ازاین کافه استقبال زیادی کردند و سپس اولین کافه گربه خود را در سال 2004 در شهر اوزاکا تاسیس کردند.

اولین کافه ی گربه در ایتالیا در آوریل 2014 در وانچیگلیا در شهر تورین ایتالیا بود که نخستین کافه گربه افتتاح شد. در این کافه گربه ها فضا و لانه ی مختص به خود را دارند و ضمنا دارای یک فضای مشترک برای بازی کردن گربه ها با یکدیگر است.کافه های گربه برای مراجعین قوانین خاص خود را برای گربه های سالم و سرحال دارند، از جمله اینکه بچه ها اجازه اجازه ندارند دم گربه ها رابکشند یا آنها رامحکم فشار دهند.

همچنین کافه مجهز به اسباب بازی ها و علف های خاصی که ویژه گربه های خود کافه است،می باشد.دراین کافه ها،توریستها و گردشگران علاقمند به حیوانات می توانند علاوه بر دیدن گربه ها در هر نژادی و چگونگی رسیدگی به آنها توسط مسئولین کافه از پذیرایی و امکانات انجا استفاده کنند.

چنانچه با فرزندانشان سفر می کنند می توانند این نوع رفتار با حیوانات را به آنها آموزش دهند زیرا در کافه ها نمی توان حتی برای بازی با آنها ،گربه ها را آزار داد.
برای دیدن این کافه های زیبا و گربه های زیبا با ما باشید تا تجربه ای به یاد ماندنی را رقم بزنیم…

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :