021-41454

موزه سنت انجلو ایتالیا

موزه سنت انجلو ایتالیا

موزه سنت انجلو ایتالیا » ایتالیا کشوری بسیار دیدنی و زیباست که دارای تعداد بسیار زیادی موزه واثار مدرن و کلاسیک میباشد.این کشور با تاریخ پر فراز و نشیبش انچنان تاریخی غنی و جذاب دارد که هر موزه متفاوت و منحصر به فرد است. در این میان موزه سنت انجلو که معنای آن قلعه فرشته مقدس است یکی از یباترین و پر اوازه ترین موزه های این کشور میباشد که در شهر رم قرار دارد.

قلعه ی سنت انجلو یا قلعه ی فرشته ی مقدس که ان را ارامگاه هادریان نیز میدانند دارای بنایی قدیمی و بسیا خاص است که ساخت این بنا به سال های 135 تا 139 میلادی بر میگردد.
این بنای زیبا دارای منظره ای بی نظیر و ویژه میباشد و رود تیبر که در کنار این موزه است هر چه بیشتر مناظر را چشم نواز میکند. موزه سنت انجلو که در قدیم به دستور هادریانوس  ،امپراطور وم بنا شده است دارای شکوه و جلالی است که آرامگاه امپراطور و خانواده اش باشد.
این بنا دست خوش تغییراتی نیز شده است که توسط پادشاهان بعد از هادریانوس صورت گرفته است واین قلعه را باشکوه تر از قبل ساخته است.
این آرامگاه ها که همگی در این قلعه هستند این موزه را بیش از پیش جذاب و مرموز ساخته است،موزه سنت انجلو که دارای معماری زیبا و کم نظیر است با تابلو ها و پرتره های زیبا پر شده است.
همچنین این موزه در دسته ی موزه و گالری های هنری رم است و سالانه تعداد بسیار زیادی برای بازدید و لذت بردن از طبیعت زیبای اطراف این موزه به ان مراجعه میکنند.این موزه شما را به خوبی با بدیع هنرمندان رم اشنا میسازد.
در سفر به ایتالیا بازدید از موزه و گالری زیبای سنت انجلو رافر تاریخ و هنراموش نکنید و ضمن لذت بردن از زیبای های طبیعت در این منطقه و اشنایی با اثار هنرمندان قدیم ایتالیا با معماری و تاریخ این کشور نیز اشنا شوید. با بازدید از موزه سنت انجلو و مشاهده تابلو های بی نظیر این موزه با فرهنگ و تمدن این کشور به خوبی آشنا می شوید.
برای سفر به ایتالیا و پیکاپ ویزا یا وقت سفارت با اژانس تخصصی یزدان گشت سفیران تماس بگیرید.
آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱ 
تلفن: 41454-021

مطالب مرتبط

نام هتل : هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا ترکیه - Rixos Premium Antalya Turkey کیفیت هتل : 5 ستاره آدرس هتل : Belek Mah, Kongre Cad, 07500 Serik/Antalya, Turkey مشخصات کلی هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا ترکیه :

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :