021-41454

چینی ها چگونه اند؟

چینی ها چگونه اند؟

چینی ها چگونه اند؟

چینی ها چگونه اند؟

برای چینی ها  چهره بسیار مهم است . چهره در جامعه چین مورد احترام  است و پایه و اساس حیاتی جامعه است.
چهره “مینزی” در ماندارین نامیده می شود که می تواند “شأن، اعتبار و شهرت” معنی شود.   در چین “چهره مهم تر از حقیقت یا عدالت است”.

چینی ها به وفاداری  ارزش می بخشند و بر اهمیت حفظ کلمه ی خود تأکید دارند.به اعتقاد چینی ها اختیار بسیار ارزشمند است. و با فروتنی گره خورده است و باعث نمی شود که دیگران چهره خود را از دست بدهند.
بسیاری از چینی ها بسیار سخت زندگی می کنند سردبیر لس آنجلس تایمز گفت: “در حالی که زندگی مردم عادی سخت است، آنها را قوی و متعهد به زنده ماندن می کند.”

همچنین باعث خستگی آنها می شود. Theroux نوشت: “چرخه دیوانگی و خستگی … شیوه  زندگی چینی  است، بسیار سخت کار می کنند،تمرکز فوق العاده ای دارند… و اغلب در قطار، چرت می زنند و می خوابند و مانند خرگوش شروع به خر خر کردن می کنند. ”

چینی ها معمولا شکایت نمی کنند. در بررسی 1997 توسط آژانس تبلیغاتی لئو بورت، 57 درصد از چینی ها موافقت کردند که مردم نباید شکایت کنند . احتمالا این حداقل تا حدی نتیجه ای از سختی های بسیار طولانی است و احتمالا در صورت جدی شدن در صورت بروز مشکل شکایت می کند.

سرعت زندگی در چین بسیار سریع است

سرعت ذاتی است. اصطلاح “زمان چینی” گاهی اوقات برای توصیف سرعت شلوغی که همه چیز انجام می شود استفاده می شود. مائو جیان، نویسنده ای که در شانگهای نوشته است طعنه زدن در ووک نوشیدنی نیست، اما قلب ها سریع تر، سریع تر و سریع تر می شوند

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تور نمایشگاهی چین

تور چین

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :