021-41454

امنیت در ایتالیا ، صادقانه و قضاوت با شما !

امنیت در ایتالیا

امنیت در ایتالیا »

امنیت در ایتالیا

در سفر و تور ایتالیا شاهد امنیتی خوبی خواهید بود و زیاد شاهد جرم و جنایتی نخواهید بودو می توان گفت که برای شما مسافران عزیز بعید است که برایتان جرم یا جنایتی اتفاق افتد اما خود شما توریست های عزی مطلع هستید که برای سفر و تور به هر کشوری باید در همه موارد جوانب احتیاط را رعایت نمود و ما در این پست اندکی در این مورد صحبت خواهیم کرد ; در مورد آشنایی با آمار ها و ارقام در این رابطه و نکاتی برای رعایت.

امنیت در ایتالیا »

سفری بی خطر و بلکه شیرین آرزوی همه است ، آرزو مقامات آن کشور از جنبه توریستی ، آرزوی مسافران از جهت سفر خوش  و آرزوی آژانس مسافرتی برای مسافران تورشان می باشد.

نمیخواهیم اغراق نماییم و بگیم ایتالیا بهترین امنیت را دارد و مثلا سوئیس رو هم میزاره تو جیبش ! اما حقیقت اینه که خب بطور متوسط در این کشور جرم و جنایت و تخلفاتی از سوی شهروندان وجود دارد اما این بعنوان خظری نیست بخصوص برای شما گردشگران عزیز چرا که این جرم ها تا حد خوبی توسط دوست و پلیس کنترل می گردد به عبارتی میانگین جرم و جنایت در ایتالیا آن‌قدر که به نظر می‌رسد بالا نیست ولی متاسفانه بی تعارف بگیم ، جرم بطور مکرر اتفاق می افتد گاها و همین موارد آمار جهانی امنیت برای این کشور را خدشه دار می کنند.

اگه بخواییم از جرم ها کوچیک شروع کنیم باید بگیم که کیف گاپی و جیب بری از مشهورترینِ جرائم در این کشور می باشد اما اگه بدنبال جرم ها خفن تر هستین ، اصلا نیازی به توضیح نیست ، مافیا !! بله آقا مافیا !! مافیایی که همه جا پخش شد (بخصوص بعد جنگ جهانی در آمریکا) و آل پاچینو ها و دنیرو ها بهترین های فیلم ها مافیایی را بازی کردند البته کاملا با رعایت سنت ایتالیایی و الگوبرداری از آن ها !! بگذریم از آن روزگار ها که کلاه مخملیها با پالتو و دست کش و تفنگ دولول در خیابان ها رژه می رفتند اما امروزه هم باند های زیاد مافیایی ای در این کشور موجو و فعال است.متاسفانه این باند ها همه گیر اند ، چرا که باید بگیم باند هایی هم هستند که کودکان نیز در آن ها فعال هستند!!

البته وقتی صحبت گنگ می کنیم ، افراد تامسون دار زیر پالتوشون رو فرض نکنین ، گنگ ها الان فک کنم جیب بری براشون بیشتر بصرفه !

امنیت در ایتالیا » هنگام ورود

حال که این پست و در واقع محتوا فعالیت سایت در چارچوب خواسته شما گردشگران عزیز است در مورد همین دزدی ها باید خیلی بهتون هشدار دهیم.ساده ترین نوع این سرقت این است که ابتدا یکی از افراد گنگ سر فرد مزبور را گرم می‌کند، سپس نفر دوم وارد می‌شود و یواشکی جیب یا کیف او را خالی می‌کند.

خانوم ها ، آفایون ، رم!!! با خودتون نگین یه شهر پیشرفته و توریستیست و در نتیجه امن و آرام است، مشکلی که نخواهید داشت اما مشکل ازونجا که لحظه ای غفلت کنید پیش میاد! بخصوص  ایستگاه مرکزی قطار رم  ، مرکز این بیزینس (!) می باشد ، این قضیه در مورد خط اتوبوس شماره ۶۴ که متعلق به میدان سن پیترو هم صادق می باشد و سعی کنید از وسائط حمل و نقلی دیگری استفاده کنین.

یچیز مهم دیگه ، ترانسفر فرودگاهی !! هنگام ترانسپورت از فرودگاه (به خصوص از فرودگاه فیومیچینو) واقعا مراقب باشین ! بخش تحویل بار فرودگاه‌ ها نیز شدیدا از نقاط مورد علاقه‌ی این کیف‌ قاپان هستش.اگر در فرودگاه خوابتان برد در آغوش خود ساک خود و کیف حاوی پول ، مدارک و .. خود را سفت بچسبید.

امنیت در ایتالیا » نوشیدن الکل

آخ که چه فرصت عالی ای ! بغیر از حواس پرتی و تصمیمات غیر منطقی شما در هنگام مصرف این نوشیدنی ، اتفاق بسیار بدی که بارها رخ داده این بوده که قبل اتمام نوشیدنی تان میرید مثلا سرویس بهداشتی و بعد برمیگردید ادامه آن را میل کنید و بعد میخواهید برگردید هتل اما مشکل اینجاست که دیگه بر نمیگردین! گرفتین منظورو دیگه !! دارو بیهوشی !! باز هم از طرف دزدانِ شریف!! بعد بهوش میاید و دیدن جیب و کیف خالیتون این بار بیهوشتون میکنه!

امنیت در ایتالیا » خیابان ها

  • ترجیحا بجا شرح و گزافه گویی این بند را مختصر و مفید گوییم:
  • در هنگام سفر در خودرو درب ها را فقل نماید
  • مراقب باشید که برخی دزد ها قبل حرکت چرختان را پنچر می کنن که در موقع مناسب خفتتون کنن!
  • در صورت توقف کنیار جاده ای نگذارید کسی به اتومبیلتان نزدیک گردد
  • در جاده ناپل-سالرنو این کشور نهایت احتیاط را بکنید!
  • هیچ گونه کیف یا چمدانی داخل اتاق اتومبیل و یا صندوق عقب آن نگه ندارید.

اطلاعات تور ایتالیا و خدمات وقت سفارت ایتالیا

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ایتالیا

__________________

برای دریافت خدمات وقت سفارت ایتالیا در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران کلیک نمایید

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :