021-41454

چگونه ویزا کانادا بگیرم

چگونه ویزا کانادا بگیرم

چگونه ویزا کانادا بگیرم

چگونه ویزا کانادا بگیرم

سوالی که این روزها ذهن خیلی از افراد را مشغول کرده و مدام تکرار میشه به عبارتی سونامی اخذ ویزای کانادا در ایران سبب شده که متاسفانه خیلی از افرادی که فاقد تخصص و تجربه  در این امر هستند خدمات کانادا به متقاضیان را ارائه دهند .

چگونه ویزا کانادا بگیرم این سوال جواب مشخصی دارد . با جمع اوری مدارک شغلی. هویتی. مالی خود و گردش حساب و تمکن (مدارک مورد نیاز سفارت کانادا)  قدم اول رابرمیدارید .

اما حائز اهمیت است مدارک شما باید به دقت چک شود نکاتی  در ثبت بیومتریک است باید بسیار توجه شود حتی اسکن مدارک و ارائه ویزاهاو  مدارک شغلی و…. تمام احتیاج به بررسی ومشاوره دارد .

یزدان گشت سفیران بااخذ بالای 1800 ویزا برای متقاضیان کانادا و تیم اموزش دیده و مسلط به زبان انگلیس مدعی است بالاترین شانس برای اخذ ویزا کانادا را به شما میدهد .

بعد از ثبت بیومتریک  یک تا سی روز بعد از ارائه برگه بیومتریک متقاضی تایم دارد برای انگشت نگاری به کشور مورد نظر برود و از 3 تا 60 روز در حالت عادی جواب قبول یا رد ویزا از طریق ایمیل به دفتر یزدانگشت سفیران اعلام میگردد.

سوالی که اکثر مسافران تکرارا میپرسند و به دنبال پاسخ ان هستند بعد از دریافت کانفرم ویزا حال چگونه ویزا کانادا را بگیرم ؟ آِیا مجددا باید به کشور مورد نظر سفر کنم ؟ آیا مجبورم به همان کشوری که انگشت نگاری کردم بروم؟ و……

این متن را برای پاسخ به این سوالها تهیه کرده ایم .

یزدان گشت سفیران دارنده مجوز رسمی حمل پاسپورت  خشنوداست که خدمات کانادا را از صفر تا صد برای شما عزیزان انجام میدهد . و در نهایت بعد از دریافت  ایمیل ویزا  کارگزار  ما با در دست داشتن پاس متقاضیان در هفته دو بار (یک شنبه و چهارشنبه) به کشور مقصد پرواز میکند بدون حضور متقاضی و پیکاپ ویزا را انجام میدهد حسن این خدمات امنیت بالای ان است .

خدمات کانادا قابل ارائه یزدانگشت سفیران :

 

خدمات در راستا ویزا کانادا

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت.پیکاپ ویزا با سالها تجربه مفتخر است بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان جهت ثبت بیومتریک شما عزیزان را انجام دهد .

خدمات ما شامل :

*بررسی پرونده و اعلام نواقص و اشکالات موجود در پرونده
*ترجمه مدارک در دارالترجمه معتبر با نرخ مصوب دولتی
*ثبت نام بیومتریک
*واریزی سفارت
*تعیین وقت مناسب جهت انگشت نگاری دفتر vac
*ارائه تورهای تخصصی ویژه سفارت
*پیکاپ ویزا با 5 پرواز هفتگی بدون حضور مسافر و دریافت ویزا
*رزرواسیون پرواز ارزان ومناسب به کانادا و بین شهری کانادا
*رزرواسیون هتل
خدمات ایمن یزدان گشت سفیران یک اتفاق ساده اما زیبا است …..!
برای کسب اطلاعات بیشتر. مدارک و قیمت به لینک زیر مراجعه فرمایید.

مراحل اخذ ویزا کانادا

ویزا مولتی 5 ساله کانادا

___________________________

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران با سالها سابقه ی فعالیت در زمینه وقت سفارت , اخذ ویزا , برگزاری تور و کلیه خدمات گردشگری افتخار ارائه ی خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت و همچنین بهترین نتیجه به مسافران خود را دارد.
یک اتفاق ساده اما زیبا خشنودی و رضایت شماست.
شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

  1. سلام من مدرک کارشناس ارشد روانشناسی رو دارم آیا میتونم برا فرصت مطالعاتی به کانادا سفر کنم یا اینکه باید دمترا شرکت کنم و ادامه تحصیل بدم سنم ۵٢سال ومعلم هستم

    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :