021-41454

چگونه به فرودگاه پیرسون برویم

چگونه به فرودگاه پیرسون برویم

چگونه به فرودگاه پیرسون برویم

چگونه به فرودگاه پیرسون برویم

قطار اکپرس

قطار هایی هستند به نام یونیون پیرسون اکسپرس ( Union Pearson Experess  ) که در سال 2015 راه اندازی شده و دسترسی راحت آسان و مقرون به صرفه ای به مرکز شهر فراهم کرده است.

این نوع قطار ها یکی از مناسب ترین و پر طرفدارترین گزینه های حمل ونقل فرودگاه پیرسون است و مسافران را از فرودگاه پیرسون به ایستگاه قطار مرکزی شهر جا به جا می کند. قطارها به فاصله 15 دقیقه یکبار حرکت می کنند و مسافران را در مدت زمان 25 دقیقه به مرکز شهر تورنتو می رسانند. در صورتی که چمدان های زیادی همراهتان نیست استفاده ازاین قطار بهترین و مناسب ترین گزینه برای حمل و نقل فرودگاه پیرسون به حساب می آید و با هزینه ای معقول و مقرون به صرفه می توانید خود را به هتل برسانید.

اتوبوس اکسپرس

اتوبوس یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه و آسان در حمل و نقل فرودگاه پیرسون به حساب می آید. اتوبوس های فرودگاه به نام ایر پورت راکت ( Airport Rocket  ) همه روزه به جابه جایی مسافران می پردازند و بین ایستگاه کیپلینگ و فرودگاه پیرسون مرتبا در حال حرکت می باشند.
ایستگاه کیپلینک ایستگاهی است که امکان دسترسی به مترو را به راحتی فراهم می کند. از این ایستگاه  از طریق مترو می توانید به راحتی به هر کجای شهر که خواستید بروید.
علاوه بر این ، اتوبوس مالتون 58 از ناحیه شمالی تورنتو حرکت می کند و مسافران را به ایستگاه لورنس غربی در خیابان لورنس می رساند.البته اتوبوس های دیگری نیز در فرودگاه وجود دارند که با توجه به مقصدتان می توانید از آنها استفاده کنید. با استفاده از اتوبوس اکسپرس در فاصله زمانی 45 دقیقه می توانید از فرودگاه پیر سون به ایستگاه یونیون در مرکز شهر برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور بانکوک می باشد.همه این اتاق ها دارای امکانات رفاهی تکمیل برای مسافران این هتل می باشد . پذیرش در این هتل و همچنین خدمات شبانه روزی بوده و دسترسی به اینترنت پرسرعت وای فای در محیط هتل امکان پذیر می باشد و در مجموع دارای 788 اتاق می باشد که شامل اتاق ها کینگ ، دو تخته ، سوئیت گوشه ، اتاق اجرایی و اتاق خانوادگی می شود. .سرویس دهی هتل به صورت BB می‌باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :