021-41454

راهنمای سفر با کودکان

راهنمای سفر با کودکان

راهنمای سفر با کودکان

این روز ها که دراستانه سال نو قرار داریم بسیاری از خانواده  های ایرانی تصمیم گرفته اند که تعطیلات نوروزی خود را به سفر بروند اما سفر های خانوادگی چالش های خاص خود را دارد مثلا این که اگر شما فرزند خردسالی دارید می تواند برای شما محدودیت ها و نگرانی هایی ایجاد کند.

در  این متن سعی می کنیم تعدادی از نکاتی که باید در سفر با کودکان رعایت شود را به شما بگوییم تا مجبور نباشید بخاطر فرزند کوچک خود قید مسافرت های نوروزی را بزنید.

نکته اول این است که اگر با تور سفر می کنید بهتر است رهبر تور را اگاه کنید که فرزند خردسالی همراه شما است در این گونه موارد معمولا رهبران تور ها یا همان تور لیدر ها برای شما که کودکی به همراه دارید استثنا قائل می شوند.

مثلا این که شما زودتر از بقیه می توانید سوار اتوبوس شوید یا زودتر از بقیه از امکانات سفر مثل هتل و یا نوشیدنی های خنک بهره مند شوید معمولا مردم هم نسبت به این موضوع اعتراضی نخواهند داشت و سعی می کنند فرزند شما را به نحوی سرگرم کنند که خستگی را احساس نکند.

در جمع اوری چمدان کودک خود باید دقت لازم را به عمل اورید ممکن است بسیاری از پدر و مادر ها هنگامی که چمدان فرزندشان را جمع می کنند فقط به فکر لباس های او باشند برای این که چمدان زیاد سنگین نشود.

اما لازم است برای جلوگیری از بهانه گیری های کودک وسایلی را که او  به ان ها تعلق خاطر دارد هم  با خود  به همراه بیاورید

ضمن این که در طول سفر سعی کنید با چیز های کوچک  فرزندتان را سرگرم کنید مثلا این که اگر به دریا می روید حتما اجازه دهید  با صدف ها و سنگ ریزه های رنگی بازی کند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :