021-41454

فرودگاه بین المللی پیرسون کانادا

فرودگاه بین المللی پیرسون کانادا

فرودگاه بین المللی پیرسون کانادا

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو در منطقه میسی ساگا در اطراف شهر تورنتو قرار دارد و فاصله آن با مرکز شهر تورنتو حدود 40 کیلومتر است . فرودگاه پیرسون پر رفت و آمد ترین فرودگاه کانادا به شمار می رود و سالانه بیش از 47 میلیون مسافر از فرودگاه برای جابه جایی استفاده می کنند. در این قسمت با یزدان گشت سفیران همراه باشید چرا که می خواهیم راه های حمل و نقل و دسترسی های مختلف به مراکز شهر را برای شما شرح دهیم  . در صورتی که بلیط هواپیمای شما به مقصد این فرودگاه است با استفاده از این اطلاعات می توانید به راحتی خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. در ادامه با ما همراه باشید… .

 

دسترسی از فرودگاه پیرسون به مرکز شهر

نام کامل این فرودگاه لستر بی  پیرسون است و به مناسبت گرامیداشت  چهاردهمین نخست وزیر کانادا نامگذاری شده.
تورنتو مقصد بسیار خوب و محبوبی است و مسافران با اهداف مختلف به تورنتو سفر می کنند از جمله : تفریحی ، کاری ، تحصیلی. همان طور که اشاره کردیم فرودگاه پیرسون شلوغ ترین و بزرگترین فرودگاه در کانادا و قطب اصلی فعالیت های ایرلاین ایر کانادا به حساب می آید.

امکانات حمل و نقل فرودگاه پیرسون تورنتو بسیار متفاوت است . می توانید با استفاده از قطار ، تاکسی ، اتوبوس، کرایه اتومبیل و لیموزین می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. در ادامه  هر یک از این امکانات را جداگانه  شرح می دهیم تا با توجه به زمان و بودجه ای که در اختیار دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

سرویس شاتل هتل

بعضی از هتل های نزدیک فرودگاه ، سرویس شاتل رایگان ( ترانسفر رایگان )  را در اختیار مسافران خود قرار می دهند. بنابراین در صورتی که هتل مورد نظر شما در نزدیکی فرودگاه پیرسون تورنتو قرار دارد حتما در مورد سرویس شاتل از پذیرش هتل سوال کنید . توجه داشته باشید هتل هایی که در مرکز شهر قرار دارند این سرویس را ارایه نمی کنند و مسافران باید از طریق یکی از امکانات حمل و نقل در فرودگاه پیرسون خود را به هتل برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید: 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :