021-41454

پارک بی های چین

پارک بی های چین

پارک بی های چین

پارک بی های چین

پارک بی های،به پارک دریای شمالی هم شناخته می شود، یکی از قدیمی ترین، بزرگترین و زیباترین باغ های امپراتوری باستانی در چین است این باغ باستانی با تاریخی بیش از 1000 سال، نه تنها ترکیبی کلاسیک از  باغهای شمالی و باغهای جنوبی در چین است بلکه یکپارچگی کامل کاخهای باشکوه امپراتوری و ساخت و سازهای مذهبی است.

درون پارک بی های یک افسانه چینی وجود دارد داستان این است که در زمان قدیم سه کوه جادویی به نام “Penglai”، “Yingzhou” و “Fangzhang” واقع در شرق خلیج Bohai  وجود داشتند. خدایان در آن کوه ها دارای نوعی از داروهای گیاهی بودند که به انسان ها کمک می کردند تا جاودانه شوند.
در نتیجه، بسیاری از امپراتوران در دوره فئودالی چین به طور مداوم به دنبال کوه ها بودند. به عنوان مثال، امپراتور چین شیووان، اولین امپراتور سلسله چین، خواستار زندگی ابدی شد و مردم را برای جستجوی کوه های جادویی فرستاد اما شکست خورد. پس از آن در کاخ خود، یک استخر بزرگ ساخت و سه تپه زمینی را در آن قرار داد تا شرایطی  که در افسانه شرح داده شده است تقلید کند. امپراتور وودی، امپراتور پنجم سلسله هان غربی موارد مشابهی از این کار را انجام داد.
پس از آن، تقریبا هر امپراتوری در سلسله های بعدی، یک باغ سلطنتی با طرح یک استخر با سه تپه به عنوان یک افسانه در نزدیکی کاخ خود می ساختند.
پارک بی های در ابتدا در سلسله لیائو ساخته شد و در سلسله های بعدی از جمله جین، یوان، مینگ و چینگ ترمیم و بازسازی شد. در سال 1925، اولین بار برای عموم باز شد, و سالانه صدها هزار بازدید کننده از سراسر جهان جذب می کند.
پارک بی های  حدود 175 هکتارمی باشد، بیش از نیمی از آن شامل دریاچه می شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تور نمایشگاهی چین

تور نمایشگاهی

مطالب مرتبط

فستیوال هنر انگلیس,فستیوال هنر برایتون,فستیوال هنر انگلستان,فستیوال هنر,فستیوال هنر برایتون انگلیس,تاریخ فستیوال هنر در انگلیس,محل برگزاری فستیوال هنر

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :