021-41454

رستوران پری اند بلک ولدرز

رستوران پری اند بلک ولدرز

رستوران پری اند بلک ولدرز

رستوران پری اند بلک ولدرز

Perry&Black Wellder s Original Smoke Hous

دبی دارای جاذبه های توریستی فراوانی میباشد.برج های زیبا و شگفت اور و ساحل های زیبا و دیدنی با اناع ورزش های ابی . این شهر ه مردی را در حد عالی و درجه زک دارست حال هتل و مرکز خرید باشد یا رستوران های گوناگون در این شهر.

دبی با توجه به جمعیت بالای هشتاد درصد مهاجرانش دارای فرهنگ غذای غنی و متنوعی می باشد.

این شهر زیبا در خود انواع رستوران های ملل گوناگون را دارد از رستوران های هندی و لبنانی تا رستورا های فرانسوی و ایتالیای.یکی از رستوران های درجه یک و عالی در این شهر این رستوران اورجینال اسموک هاوس در دبی میباشد که به سبک و سیاق امریکای طراحی و به سرو انواع غذاها می پردازد.

پیشینه ، غذاها و امکانات رستوران

این رستوران اورجینال اسموک هاوس در دبی اولین شعبه خود را راه اندازی کرده است.این رستوران دستور پخت غذاهای لذیذش را از فرهنگ امریکا برگرفته است روزگاری که گوشت را به ارامی و بر روی حرارت ملایم میپختند و برشته می کردند.

شما در این رستوران زیبا با دیزاین خاص و تکش میتوانید بهترین استیک های موجود در دبی را میل کنید.

رستوران با مهمان نوازی بی مانندش بهترین سرویس دهی را به شما ارائه میکند و شما به همراه خانواده و دوستان خاطره ای فراموش نشدنی را خواهید داشت.این رستوران اورجینال اسموک هاوس در دبی در مدینه الجمیرای مشهور دبی قرار دارد و در وعده های برانچ ناهار و شام با روی گشاده در انتظار میهمانان خود می باشند.

این رستوران اورجینال اسموک هاوس در دبی دارای امکانات جانبی بسیار زیادی میباشد مانند اینترنت بار ،فضای زیبای باز ،صندلی کودک،نوشیدنی های گوارا و انواع اسموتی ها و…

کودکان تا ساعت ۱۰شب میتواند از این رستوران استفاده کند و بعد از ان تا دو نیمه شب رستوران برای خدمت رسانی به بزرگ تر ها اماده می شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی [/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :