021-41454

وضعیت سلامت روان مردم انگلیس

وضعیت سلامت روان مردم انگلیس

وضعیت سلامت روان مردم انگلیس

وضعیت سلامت روان مردم انگلیس

مطالعه اماری روی 14 میلیون نفر از مردم انگلستان، نشان می‌دهد حدود  ۲۹درصد جمعیت بزرگسالی که دندان های خراب دارند، در معرض خطر از دست دادن سلامت روان خود نیز هستند.
این پژوهش‌ در مرکز خدمات بهداشت دهان و دندان انگلستان انجام شده است  امارهای جالب توجهی از تاثیر بهداشت دهان و دندان روی سلامت روان و اعتماد به نفس افراد ارایه می‌دهد.
 ۷۰ درصد  از مردمی که دندان های خراب دارند و از بهداشت ضعیف دهان و دندان رنج می برند عقیده دارند این وضعیت بر زندگی شان تاثیر منفی  گذاشته است.
۳۹درصد می گویند سعی می کنند لبخند خود را مخفی کنند واین باعث از بین رفتن اعتماد به نفس  شان شده است
۱۵ درصد  به خاطر وضعیت دندان‌ها احساس افسردگی می‌کنند
۳ درصد از آن‌ها به همین خاطر حتی  مایل نیستند از خانه خارج شوند.
۱۰ درصد می گویند  به اندازه ای که می خواهند صحبت نمی کنند که دندان هایشان مشخص نشود
هم چنین  تحقیق ‘بنیاد بهداشت روانی’ در انگلیس از مسائل دیگری پرده بر می دارد،نتیجه تحقیقی به تازگی نشان می دهد که مشکلات روانی در میان افرادی که 18 تا 54 سال سن دارند، حادتر از سایر گروه های سنی است.
در جریان تحقیق گفته شده حدود 2000 نفر ارزیابی شدند
 70 درصد 18 تا 34 ساله ها و 68 درصد 35 تا 54 ساله ها، بیان داشته اند که در مقطعی در زندگی شان از مشکلات روانی رنج برده اند.
نتیجه تحقیقات یاد شده نشان می دهد که تنها 58 درصد سالمندان انگلیسی به مشکلات روانی خود در گذاشته اذعان داشته و بیش تر تمایل و سعی در مخفی کردن ان داشته اند
بررسی های این بنیاد همچنین بیان می کند که 42 درصد مردم انگلیس، در دوره ای دچار افسردگی و حملات عصبی در سطوح مختلف بوده اند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :