021-41454

وعده غذایی ناهار در کانادا

وعده غذایی ناهار در کانادا

وعده غذایی ناهار در کانادا

 

وعده های غذایی

وجود رستوران ها ی مجلل و شیک در کشوری چند ملیتی مانند کانادا، همانند الگوی فرهنگی در زمینه ی غذا است که غذاهای کانادایی موجود در رژیم غذایی مردم این کشور و دیگر ملل را به مردم ارایه می دهد . در واقع این رستوران ها به مردم سایر کشور های جهان معنای واقعی غذاهای تهیه شده در این کشور را معرفی می کند.
به طور کلی می توان گفت که بیشتر مردم ساکن در کانادا می توانند از یک برنامه ی غذایی که شبیه به برنامه ی غذایی مردم آمریکا و اروپا است ، بهره مند شوند ، برنامه ی غذایی که  در بین مردم کانادا به غذای غربی شهرت دارد.

این عادات غذایی همراه با مجموعه ای از محصولات لبنی و گیاهی ، گوشت حیوانات پرورش یافته درمزارع  مانند گوشت گوساله و مرغ ،غذاهای پخته شده یا میوه های تازه و سبزیجات ، و همچنین مصرف بحث برانگیز شکر و نمک از ماده های اصلی وعده های غذایی مردم این کشور شناخته می شوند. مردم این کشور معمولا به طور استاندارد از سه وعده ی غذایی صبحانه ، ناهار و شام استفاده می کنند.

وعده غذایی ناهار در کانادا

ناهار

این وعده ی غذایی در رژیم غذایی مردم کشور کانادا به عنوان یک وعده ی سبک شناخته شده است که به طور سنتی در ساعت 12:00 ظهر میل می شود. دراین زمان از روز بیشتر مردم کانادا در محل کار خود هستند و غذای خود را در آن محل ، صرف می کنند. همین امر باعث شده است که بسیاری از مردم کشور کانادا در هنگام صرف ناهار از غذاهای سبک و غذاهایی که با روشی کاملا آسان و در زمانی کوتاه تهیه می شوند، استفاده کنند.

از این رو می توان به غذا هایی مانند انواع سالاد ، ساندویج های حاضری و ساده و حتی سوپ اشاره کرد. البته گاهی اوقات آن ها ترک عادت کرده و به خوردن غذایی سنگین و مفصل روی می آورند. و این در زمانی رخ می دهد که یا از مدت زمان بیشتری برای تهیه ی غذای خود بهره مند هستند.

یا از طرف دوستان و عزیزان خود ، به یک مهمانی دوستانه و گروهی دعوت شده باشند. دراین صورت غذا هایی که برای میل کردن انتخاب می شود معمولا سنگین بوده و شاید قابل تشخیص با غذاهایی که در وعده ی شام خود مصرف می کنند، نباشد.

 

Shawarma

شاورما ( Shawarma  : غذایی تهیه شده از گوشت که بیشتر در کشور های عربی مورد مصرف قرارمی گیرد. این غذا از گوشت بره ، مرغ ، بوقلمون ، گوسفند ، گوساله یا مخلوطی از تمام گوشت های ذکر شده تهیه می شود و با نان مخصوص سرو می شود ) غذایی است که در سراسر شهر اتاوا به عنوان غذای رایج خیابانی مورد استفاده قرار می گیرد.

دونر کباب (Dooner kebab  )

دونر کباب نیز از غذاهای محبوب مردم Halifax  به حساب می آید  که در انواع مختلف تهیه و مورد استفاده قرار میگیرد و برای فروش به فروشندگان خیابانی عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :